Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Tonnie van der Zande

Ik ben prima geholpen. Er kwamen beleefde deskundige mensen. Die heel hard hebben gewerkt.

M.J. Krijthe

Ben zeer tevreden over het resultaat. Prachtige tegels en zeer professioneel gelegd.

R. Cozijn

Zowel op de 50+ beurs, in de showroom en bij ons thuis waren het allemaal uiterst vriendelijke en deskundige medewerkers.

Gerard ten Velden

Buitengewoon plezierig en vakkundig personeel.!

Cw Nieuwenhuizen

Alles was zeer naar mijn zin verlopen en geniet met volle teugen van mijn prachtige balkon

Rene van Spijk

We zijn heel tevreden over het resultaat en met het personeel wordt ook met je meegedacht

P. Renard

Er is alle tijd genomen om je te adviseren, met de heerlijke bijkomstigheid dat je tot niets wordt aangedrongen. Het aanleggen van het nieuwe terras gaat in een fluitje van een cent, ook omdat dit... Er is alle tijd genomen om je te adviseren, met de heerlijke bijkomstigheid dat je tot niets wordt aangedrongen. Het aanleggen van het nieuwe terras gaat in een fluitje van een cent, ook omdat dit team uiterst goed op elkaar is ingespeeld. Het oude terras wordt vakkundig "gesloopt" en meegenomen. We hebben dit terras al een aantal weken liggen en zijn erg tevreden; ook omdat buren, toevallige passanten en anderen ook zo positief reageren op dit terras. Ja, we hebben een goede keuze gedaan met Exclusieve Dakterrassen.