Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

TURPIN

Koort omschrijving :alles was perfect. vanaf eerste bezoek bij de firma : veel keus . De aanleg : zeer competent monteurs , met een perfect resultaat . Alles naar ons wens vervult.

Mourus

Bezoek vooraf, deskundig personeel en duidelijke uitleg. Dag van het leggen. Keurig netjes alles beschermd en super net en bekwaam personeel. Na het leggen hebben zij ook nog de zware spullen voor... Bezoek vooraf, deskundig personeel en duidelijke uitleg. Dag van het leggen. Keurig netjes alles beschermd en super net en bekwaam personeel. Na het leggen hebben zij ook nog de zware spullen voor ons terug gezet. Top. Prijs kwaliteit verhouding ook top.

Aad van Essen

Mooie keramische tegels hebben ons balkon verfraaid. Contact met diverse medewerkers verliep prettig.

Exclusieve Dakterras

Goed meegedacht door adviseur bij keuze en ontwerp. Tegels zeer netjes gelegd en alles schoon afgehandeld. Blij met de keus voor dit bedrijf.

Harry

Wij zijn erg tevreden over Excusieve Dakterassen.

Wim van der Meij

Tevreden over contact met adviseur en medewerker, die de mooie nieuwe vloer heeft gelegd. Echter de termijn tussen de getekende offerte 13/7/2023 en het leggen van de vloertegels 17/10/2023, dus... Tevreden over contact met adviseur en medewerker, die de mooie nieuwe vloer heeft gelegd. Echter de termijn tussen de getekende offerte 13/7/2023 en het leggen van de vloertegels 17/10/2023, dus ruim 3 maanden, vonden we toch wel erg lang. Heb tussendoor verschillende keren moeten bellen over een definitieve datum voor het leggen. Het zou Exclusieve Dakterrassen gesierd hebben om daarin zelf het initiatief te nemen en ons de reden te berichten, dat het helaas zo lang moest duren. Bij andere appartementseigenaren heeft het vloerleggen immers op een veel kortere termijn plaatsgevonden.

Jan Abbes

Zowel telefonisch en op locatie in Woudenberg perfect geholpen. Heel veel keus.
Men nam ruim de tijd voor ons. De montage gebeurde zorgvuldig.
Ook punten zoals het beschermen van onze...
Zowel telefonisch en op locatie in Woudenberg perfect geholpen. Heel veel keus.
Men nam ruim de tijd voor ons. De montage gebeurde zorgvuldig.
Ook punten zoals het beschermen van onze PVC vloer en de klantvriendelijkheid.

Mijndert Keijer

Mooi bedrijf men geeft een goed advies keurig geholpen van A tot Z
Ook het plaatsen liep op rolletjes inmiddels een mooi balkon gekregen