Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Eric Stam

Duidelijke website. Via website een tegel uitgekozen voor terras en offerte ontvangen. Afspraak gemaakt bij Exclusieve Dakterrassen. Uiteindelijk een lichtere versie tegel uitgekozen. Offerte... Duidelijke website. Via website een tegel uitgekozen voor terras en offerte ontvangen. Afspraak gemaakt bij Exclusieve Dakterrassen. Uiteindelijk een lichtere versie tegel uitgekozen. Offerte aangepast en doorgenomen, ook In-Lite verlichting meegenomen. Heel prettig gesprek. Werd tijd genomen om vragen te beantwoorden. Plaatsen van nieuwe tegels verliep perfect. Stucloper op de vloer binnen gelegd door het huis. Nette en vriendelijke medewerkers. Het terras ligt er super mooi bij, ook de verlichting met verduister sensor is heel fijn.

Ingrid Hoogervorst

1e indruk goed, slechte communicatie en niet goed gemeten.
Monteurs hebben het gelukkig goedgemaakt met hun goede service en netjes werken,

De Waard

Er werd geleverd zoals afgesproken en naar tevredenheid

TURPIN

Koort omschrijving :alles was perfect. vanaf eerste bezoek bij de firma : veel keus . De aanleg : zeer competent monteurs , met een perfect resultaat . Alles naar ons wens vervult.

Mourus

Bezoek vooraf, deskundig personeel en duidelijke uitleg. Dag van het leggen. Keurig netjes alles beschermd en super net en bekwaam personeel. Na het leggen hebben zij ook nog de zware spullen voor... Bezoek vooraf, deskundig personeel en duidelijke uitleg. Dag van het leggen. Keurig netjes alles beschermd en super net en bekwaam personeel. Na het leggen hebben zij ook nog de zware spullen voor ons terug gezet. Top. Prijs kwaliteit verhouding ook top.

Aad van Essen

Mooie keramische tegels hebben ons balkon verfraaid. Contact met diverse medewerkers verliep prettig.

Exclusieve Dakterras

Goed meegedacht door adviseur bij keuze en ontwerp. Tegels zeer netjes gelegd en alles schoon afgehandeld. Blij met de keus voor dit bedrijf.

Harry

Wij zijn erg tevreden over Excusieve Dakterassen.