Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Ton van Griensven

Prima advies en conform offerte prima gelegd.

Bouter

De terrastegels zijn deskundig aangebracht en wij zijn zeer tevreden met de mooie vloer.

H.van Beek

Heel netjes gelegd
Keurig om opstakels gewerkt 👍👍

Eva

Het bestellen van de tegels duurde enigszins lang, maar de aanleg is perfect. Er werd goed mee gedacht, we konden nog laatste wijzigingen doorvoeren en de uitvoering was supers

Froukje de Visser

Hele goede ervaring. Duidelijke communicatie, netjes gewerkt, vakbekwaame mensen.

de Rijk

Prima voorlichting bij het uitzoeken van de materialen. Alle afspraken netjes nagekomen en kitten even uitgesteld vanwege te koud weer. Later netjes afgemaakt.

Jonna en Doeke

We zijn zeer tevreden over Exclusieve Dakterrassen. In de showroom werden we goed van informatie voorzien en al onze vragen naar tevredenheid beantwoord. Het legteam heeft goed naar onze wensen... We zijn zeer tevreden over Exclusieve Dakterrassen. In de showroom werden we goed van informatie voorzien en al onze vragen naar tevredenheid beantwoord. Het legteam heeft goed naar onze wensen geluisterd en prima werk afgeleverd.

Harry Meuleman

Wij hebben het contact met de adviseur van Exclusieve Dakterrassen als prettig ervaren. Ook met het aanlegteam was het contact plezierig, ze werkten snel en zeer netjes met als resultaat een... Wij hebben het contact met de adviseur van Exclusieve Dakterrassen als prettig ervaren. Ook met het aanlegteam was het contact plezierig, ze werkten snel en zeer netjes met als resultaat een prachtig nieuw dakterras dat aan alle verwachtingen voldoet.

A.Vunderink van Duin

Was zelf niet aanwezig bij de aanleg. Het terras is heel erg mooi geworden. De tegels liggen perfect.