Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Sarina Hoogendam

Alleen maar lof over dit bedrijf! Door externe onvoorziene omstandigheden hebben we lang moesten wachten voordat er gestart kon worden. Exclusieve dakterrassen toonde veel begrip en toen we... Alleen maar lof over dit bedrijf! Door externe onvoorziene omstandigheden hebben we lang moesten wachten voordat er gestart kon worden. Exclusieve dakterrassen toonde veel begrip en toen we uiteindelijk konden beginnen werden we binnen twee weken ingepland! Het terras werd zorgvuldig en vakkundig gelegd en we zijn zeer tevreden over het eindresultaat en de service. Wat ons betreft een dikke 10!

J. Schuijer

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het aangelegde terras en de vakkundig geleverde service. Ik stelde ook de snelheid van het werken op prijs, zonder dat dit ten koste van de zorgvuldigheid... Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van het aangelegde terras en de vakkundig geleverde service. Ik stelde ook de snelheid van het werken op prijs, zonder dat dit ten koste van de zorgvuldigheid ging, waardoor het mogelijk was al snel na het begin van de werkzaamheden de tegelijkertijd geleverde windschermen op de nieuw gelegde tegels te plaatsen.

Michels

Heel blij met mijn balkontegels. Geeft een mooie luxe uitstraling. Monteurs erg vriendelijk en professioneel.

M. van Putten

Zowel over het advies, aanlegteam uitermate tevreden en zeer content met de nieuwe vloer

Jannet Visser

Mijn dakterras ziet er fantastisch uit. Dirk legde mijn dakterras. Ik was niet thuis. Hij hield mij live op de hoogte middels whatsapp. Fantastisch.

A van Genderen

Prima geholpen, vanaf het begin tot het eind. Duidelijke communicatie, prima voorlichting en ook zeer net werk geleverd.

Henri

Top! Ze gaven zelfs eerlijk aan dat ze 2m2 minder hadden gelegd en tegels hadden gebruikt. Kreeg geld netjes terug!

Fam.May-Consten

Alles is prima gegaan en naar tevredenheid,zo goed dat wij jullie bij de fam.Tomassen en w.s. fam. van Welie hebben aanbevolen.

Arthur Koolbergen

Zeer goed geholpen bij de keuze. Alles optijd zoals belooft aangebracht. Ook degene die het heeft uitgevoerd heeft zeer mooi werk afgeleverd en was een erg prettig. Alles netjes achter gelaten.... Zeer goed geholpen bij de keuze. Alles optijd zoals belooft aangebracht. Ook degene die het heeft uitgevoerd heeft zeer mooi werk afgeleverd en was een erg prettig. Alles netjes achter gelaten. Aanrader. Bedankt

Jaap

Prima. Inmiddels meerdere buren in ons wooncomplex wilden het terras zien. Zij waren enthousiast. Een aantal zullen er nu of op termijn toe over te gaan