Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

D. van Hoogen

Prima monteurs, keurig conform afspraak op tijd, zeer netjes gewerkt zonder rommel achter te laten.

G Gauger

De monteurs waren beide dagen exact op tijd - ze werkten hard en werkten heel netjes - het resultaat is heel mooi-
ik moet helaas tot donderdag wachten voordat ik op het balkon mag lopen om als te inspecteren maar door het raam lijkt alles perfect

koert vd akker

Het zijn vakmensen,wij hebben al vele positieve reacties ontvangen over ons balkon

Willem Klijn

Bij ons zijn 2 prachtige keramische terrassen aangelegd. We zijn goed geholpen door de verschillende medewerkers en de terrassen zijn vakkundig aangelegd. Tijdens het leggen bleek dat de keramische... Bij ons zijn 2 prachtige keramische terrassen aangelegd. We zijn goed geholpen door de verschillende medewerkers en de terrassen zijn vakkundig aangelegd. Tijdens het leggen bleek dat de keramische “planken” door het bakproces niet helemaal vlak waren. Hierdoor zijn kleine hoogteverschillen (max 1 mm) ontstaan. Dit was bij de verkoop niet gemeld. Al met al zijn we toch tevreden.

J. Klijn

Heel tevreden over de tegels op ons terras.
Kundig en vriendelijke personeel.
Goed werk afgeleverd.

Corstian van Hartingsveldt

Super goede service! Verdere prettige mensen om zaken mee te doen. Eindresultaat is boven verwachting!!

M.Speijer

Terzake kundig team, zowel advies,inmeten en niet te vergeten het aanleggen. Zijn zeer tevreden over onze nieuwe terrasvloer!

ter Beek

We hebben alleen maar positieve ervaring, dus valt verder weinig over te vertellen.

Doortje Kuis

M’n terras is deskundig, professioneel, efficiënt, in vlot werktempo, in persoonlijk en plezierig klantcontact gelegd door Dirk en Gert.