Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

Wij zijn heel plezierig geholpen met een goed advies tijdens de aankoop. De offerte was goed verzorgd.
Het aanlegteam heeft vakwerk geleverd.

Van der Veer

Zeer prettig en netjes. Van tevoren goed op de hoogte gebracht van de planning en de gehele gang van zaken.

Sjaak de Vos

Een hele prettige ervaring! Goed advies, fijne afspraken en nette behulpzame jongens die de uitvoering kwamen doen bij ons thuis!

Bob Romani

Zijn prima geholpen door Jarco Dirksen.Anne Blankenstijn is ook een toppertje.Snel en goed contact….

Carrel Pronk

Super fijne ervaring, vanaf ons eerste bezoek t/m het aanleggen alles keurig netjes geregeld en gecommuniceerd.

Fred

Heel mooie balkonvloer. Gezien bij de buren, het was een kwestie van inmeten en aanleggen. Keurig gewerkt bij het leggen.

Elize Bosveld

Mijn balkonvloer is prachtig gelegd door een hele aardige jongen, die in dit geval alles alleen moest doen door het ziek zijn van een collega. Heel knap hoe hij dat heeft gedaan. De tegels zijn... Mijn balkonvloer is prachtig gelegd door een hele aardige jongen, die in dit geval alles alleen moest doen door het ziek zijn van een collega. Heel knap hoe hij dat heeft gedaan. De tegels zijn waanzinnig mooi, liggen heel strak en de spotjes zijn mooi in gefreesd. Kortom helemaal verliefd op mijn prachtige balkonvloer!

R. Korstjens

Prima ervaring. Prettig offertetraject en goede uitleg in de showroom. Nieuwe terras ligt prachtig op het balkon. Deskundige monteurs. Alleen enige discussie over offerte/factuur.