Hoe waardeert u onze deskundigheid?
Wat vindt u van ons assortiment?
Hoe waardeert u onze service?
Hoe waardeert u de geleverde kwaliteit?

E. Post

Goede en duidelijke uitleg over het product keramische tegels van dakterrassen.
Vlotte offerte en met 6 weken alles netjes uitgevoerd en opgeleverd.

Fam vd Helm

Zeer goede ervaring bij dit bedrijf. Komen alle afspraken keurig na. Altijd correct en werken keurig netjes. Zeer aan te bevelen!!

Sylvia

Zeer goede ervaring met Exclusieve Dakterrassen. Zowel op het gebied van informatie en communicatie tijdens het keuzeproces, als de service en communicatie tijdens en na het leggen. Ik heb een groot... Zeer goede ervaring met Exclusieve Dakterrassen. Zowel op het gebied van informatie en communicatie tijdens het keuzeproces, als de service en communicatie tijdens en na het leggen. Ik heb een groot balkon (40 m2) dat schuin en rond loopt. Het eindresultaat ziet er prachtig uit, de schuine en ronde stukken zijn erg mooi gedaan. Ik kan Exclusieve Dakterassen zeker aanbevelen.

Gert Vos

Op 4 en 5 april 2024 ons balkon laten bekleden met keramische tegels. De ervaringen met Exclusieve Dakterrassen waren erg goed. Het voortraject (afspraken, inmeten, betaling) was soepel en... Op 4 en 5 april 2024 ons balkon laten bekleden met keramische tegels. De ervaringen met Exclusieve Dakterrassen waren erg goed. Het voortraject (afspraken, inmeten, betaling) was soepel en duidelijk. Het uitvoerende personeel was vriendelijk, klantgericht en kundig. Het balkon ziet er strak en mooi uit.

erik jansen

Bijzonder prettig goede ontvangst en juiste uitleg

R. Kuiper

Goed geholpen in de showroom, groot assortiment, het resultaat is prachtig, vakkundig en mooi gelegd. Super tevreden met de nieuwe vloer.

Sander den Houdijker

Helaas een enorm slechte ervaring met dit bedrijf.
Helaas een enorm slechte ervaring met dit bedrijf.
Na een zeer vriendelijk gesprek waren wij in volle afwachting van een offerte. Na 2 keer via mail vragen waar de offerte is gebleven kregen wij te horen dat ze geen interesse hadden in de aanleg. Hier volgde uiteraard de vraag op waarom dan niet, het is een groot dakterras waar plantenbakken en keramische tegels nodig waren, helaas zijn we maanden later nog steeds in afwachting van het antwoord.
Ontzettend jammer, als klant ben je hier absoluut aan het verkeerde adres blijkbaar.

A. Goossens

Professionele en snelle plaatsing, na een goede begeleiding en communicatie in het voortraject

Piet v Drunen

Vanaf de eerste kennismaking direct een goed vertrouwen

Bogaert, Luc

Een mooie zaak met veel keuze. Het bedrijf heeft heel goed meegeholpen om de juiste tegels uit te kiezen. Het leggen zelf heeft heel accuraat en uiterst netjes plaatsgevonden. Het resultaat ziet er... Een mooie zaak met veel keuze. Het bedrijf heeft heel goed meegeholpen om de juiste tegels uit te kiezen. Het leggen zelf heeft heel accuraat en uiterst netjes plaatsgevonden. Het resultaat ziet er prachtig uit. Kortom, een prima bedrijf.