Jotte

Super beknopt en de hoofdzaken goed belicht, niets meer en niets minder

ten Hoeve

Goede en overzichtelijke samenvattingen. Werkt super.

M.A.

De samenvattingen zijn super handig, niet alleen voor de examens maar voor heel het schooljaar omdat alles op onderwerp geschreven staat kun je ze ook makkelijk gebruiken voor de school examens.... De samenvattingen zijn super handig, niet alleen voor de examens maar voor heel het schooljaar omdat alles op onderwerp geschreven staat kun je ze ook makkelijk gebruiken voor de school examens. Zeker het aanschaffen waard, ik ben er in een keer mee geslaagd met super goede cijfers

Teun van Ballegoijen de Jong

Zeer effectief met leren voor je examens echt een aanrader en er word niet veel naar gekeken maar dat moet dus meer worden het heeft mij geholpen om te slagen

Meike Pieters

Online kun je veel oude examenvragen oefenen en kan je quizvragen maken om jezelf te testen. Je kunt per onderdeel oefenen. Wanneer je een onderdeel afgerond hebt krijg je een cijfer voor dit... Online kun je veel oude examenvragen oefenen en kan je quizvragen maken om jezelf te testen. Je kunt per onderdeel oefenen. Wanneer je een onderdeel afgerond hebt krijg je een cijfer voor dit onderdeel. Dit geeft je een fijn overzicht van wat je al kan en wat je nog moet oefenen. De online methode heeft mij erg goed geholpen bij de voorbereiding op mijn eindexamen biologie!

Max

De examenstof is goed samengevat en heel duidelijk in eenvoudige taal uitgelegd. Dit maakt het veel makkelijker om te leren.

anastasia

Het heeft mij zeer erg geholpen met dingen onthouden. ik heb namelijk adhd waardoor dingen onthouden super lastig is maar omdat dit zo compact en goed uitgelegd was onthield ik het veel beter!

Marije

Fijn materiaal overzichtelijk

Quincy Sanou

Vriendelijk en behulpzaam. Overzichtelijke producten.
Snelle levering.
Veel mogelijkheden, voor bijna iedereen wel ondersteuning in de leerstof.
Duidelijk geschreven tekst en...
Vriendelijk en behulpzaam. Overzichtelijke producten.
Snelle levering.
Veel mogelijkheden, voor bijna iedereen wel ondersteuning in de leerstof.
Duidelijk geschreven tekst en oefeningen.