Dian de Rooij

Super fijne samenvattingen en heel makkelijk om het goed te begrijpen. Na elke uitleg staat ook een oefen vraag uit een examen van eerdere jaren, hierdoor kan je meteen checken of je het snapt. Echt... Super fijne samenvattingen en heel makkelijk om het goed te begrijpen. Na elke uitleg staat ook een oefen vraag uit een examen van eerdere jaren, hierdoor kan je meteen checken of je het snapt. Echt een geweldige manier om te leren!

Lotte

Een heel fijn bedrijf waarbij je makkelijk samenvattingen kan bestellen die goed helpen met het leren van je eindexamens.

MJ

Heel handig en makkelijk!

Esther

Heel fijn om met de boekjes te leren. Ik vind de site en app zelf ook heel fijn. :)

Wendy Peels

Goed en overzichtelijk.

Ilja van Bilsem

Ik vind de samenvatting erg goed maar het oefenboek valt tegen. Beetje duur voor examenvragen uit oude examens.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, fijn om te horen dat de samenvatting bevalt! Onze oefenboeken bestaan uit theorievragen die toetsen of je de stof in de samenvatting kent, plus oude examenvragen, gecatogiseerd per (sub)domein.... Hi, fijn om te horen dat de samenvatting bevalt! Onze oefenboeken bestaan uit theorievragen die toetsen of je de stof in de samenvatting kent, plus oude examenvragen, gecatogiseerd per (sub)domein. Hiermee kun je je de stof helemaal eigen maken. Mocht je onverhoopt toch niet tevreden zijn, dan kun je uiteraard gratis binnen 2 weken retourneren. Succes met leren!

Marije

Heel nuttig en geweldige boeken

Anna

Korte goede samenvatting