Jordi

Fijn bedrijf! contact verloopt soepel en vriendelijk! De producten zijn van goede kwaliteit en super handig!! De samenvattingen zijn zelfs ook bruikbaar voor de SE weken!! Door de examenvragen die... Fijn bedrijf! contact verloopt soepel en vriendelijk! De producten zijn van goede kwaliteit en super handig!! De samenvattingen zijn zelfs ook bruikbaar voor de SE weken!! Door de examenvragen die tussen de stof doorzitten oefenen je meteen met de stof en met examenvragen! SUPER handig dus!!!!

Robin

Alleen handig als je vroeg begint met leren

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, het is inderdaad belangrijk om op tijd te beginnen met leren! Voor het centraal examen moet je immers veel stof leren en toe kunnen passen. Onze samenvattingen hebben al deze belangrijke stof... Hi, het is inderdaad belangrijk om op tijd te beginnen met leren! Voor het centraal examen moet je immers veel stof leren en toe kunnen passen. Onze samenvattingen hebben al deze belangrijke stof overzichtelijk en in begrijpelijke taal samengevat! Dat bespaart een hoop tijd :)

M.

Bij sommige vakken nuttige samenvattingen (bv. geschiedenis), maar bij andere vakken echt waardeloos (bv. biologie).

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Zo weten we precies wat je moet kennen/kunnen voor het centraal examen. Daarbij worden de samenvattingen ook gecheckt op... Hi, onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Zo weten we precies wat je moet kennen/kunnen voor het centraal examen. Daarbij worden de samenvattingen ook gecheckt op juistheid en volledigheid door leraren en vakexperts. We vinden het dan ook jammer om te lezen dat je sommige samenvattingen waardeloos vindt. We horen daarom graag van je waarom je niet tevreden bent. Je kunt ons altijd mailen!

Jackie

Het is te duur. Als je goed rond snuffelt op internet, vind je ook heel veel leerwerk zonder dat je ervoor hoeft te betalen en leer je net zoveel als hier.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, uiteraard is de examenstof zelf ook op internet te vinden. Dit is natuurlijk geen geheim! De samenvattingen van ExamenOverzicht bundelen alle belangrijke examenstof en vatten dit in een... Hi, uiteraard is de examenstof zelf ook op internet te vinden. Dit is natuurlijk geen geheim! De samenvattingen van ExamenOverzicht bundelen alle belangrijke examenstof en vatten dit in een begrijpelijke taal samen. Zodat jij je alleen nog maar hoeft te focussen op het leren van de stof.

Juno

Overzicht van de leerstof met vragen van oude eindexamens tussendoor (deze vragen komen dus uit oude examens, waardoor de combinatie van oude examens maken én de samenvattingen niet geweldig is... Overzicht van de leerstof met vragen van oude eindexamens tussendoor (deze vragen komen dus uit oude examens, waardoor de combinatie van oude examens maken én de samenvattingen niet geweldig is omdat je veel van de antwoorden al weet). ook moet je op tijd deze samenvattingen aanschaffen. het is een samenvatting maar alsnog veel tekst, als je er helemaal doorheen wil komen, heb je meer tijd nodig dan een simpele week. (ook op tijd aanschaffen omdat de bezorging bij mij met wel 5 dagen uitgesteld was). samenvattingen waren goed en legde zelfs de ‘simpele’ dingen uit. wel een groot nadeel was dat de examenvragen die direct na de stof kwamen, vaak lastiger waren dan de uitgelegde stof, hierdoor kon je deze vaak niet beantwoorden en moest je nog meer informatiebronnen hebben (bvb boeken van school). in conclusie, kan handig en fijn zijn voor de ene persoon en minder voor een andere.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, bedankt voor je review! We hebben inderdaad oude examenvragen in onze samenvattingen toegevoegd. Op deze manier kun je de opgedane kennis direct testen op het juiste niveau. Wat betreft de... Hi, bedankt voor je review! We hebben inderdaad oude examenvragen in onze samenvattingen toegevoegd. Op deze manier kun je de opgedane kennis direct testen op het juiste niveau. Wat betreft de levering: onze excuses voor de vertraging, het is momenteel erg druk bij PostNL. Hierdoor duurde de levering langer dan je van ons gewend bent. Ondanks dat hopen we dat je alsnog een goede voorbereiding hebt gehad!

Jadé

Te uitgebreid voor een samenvatting, veel opvul tekst. En dingen die veel in het CE komen zijn dan weer te kort behandeld. Heb nog veel zelf moeten googelen, kon het niet alleen met deze... Te uitgebreid voor een samenvatting, veel opvul tekst. En dingen die veel in het CE komen zijn dan weer te kort behandeld. Heb nog veel zelf moeten googelen, kon het niet alleen met deze samenvatting doen.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze samenvattingen! Onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Zo weten we precies wat je moet kennen/kunnen voor het centraal... Hi, leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze samenvattingen! Onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Zo weten we precies wat je moet kennen/kunnen voor het centraal examen. We proberen dit natuurlijk zo compact mogelijk te houden, maar sommige onderwerpen dienen wat uitgebreider behandeld te worden. Daarnaast worden onze producten zorgvuldig gecontroleerd op juistheid en volledigheid door leraren en vakexperts. Mocht je van mening zijn dat er informatie mist, laat dit ons dan weten!

Eveline

Nou ze zouden de dag erna binnenkomen en zijn na vijf dagen nog steeds niet binnen

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, wat jammer dat je levering is uitgesteld. Het is momenteel ontzettend druk bij PostNL, waardoor de levering in jouw geval iets langer duurt dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor en neem vooral... Hi, wat jammer dat je levering is uitgesteld. Het is momenteel ontzettend druk bij PostNL, waardoor de levering in jouw geval iets langer duurt dan gebruikelijk. Onze excuses hiervoor en neem vooral even contact met ons op, mocht je jouw bestelling nog steeds niet hebben ontvangen!

Angelo

Inhoudelijk kan ik nog geen beoordeling geven, maar de service is slecht. Let op de levertijd want ondanks de belofte binnen 2 werkdagen te leveren hebben wij helaas nog niks ontvangen. Als reactie... Inhoudelijk kan ik nog geen beoordeling geven, maar de service is slecht. Let op de levertijd want ondanks de belofte binnen 2 werkdagen te leveren hebben wij helaas nog niks ontvangen. Als reactie krijg ik t aanbod het verschil in bedrag tussen de digitale versie en de drukversie vergoed te krijgen : € 5,31 hahah. Terwijl we € 50 totaal betaald hebben.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, wat vervelend om te lezen dat de bezorging van je pakket niet goed is gegaan. We hebben hierbij inderdaad het verschil tussen één digitale samenvatting en één fysieke samenvatting teruggestort... Hi, wat vervelend om te lezen dat de bezorging van je pakket niet goed is gegaan. We hebben hierbij inderdaad het verschil tussen één digitale samenvatting en één fysieke samenvatting teruggestort op je rekening, omdat je deze natuurlijk te laat hebt ontvangen. De overige producten waren enkel online versies en die heb je ook netjes op tijd ontvangen. Ondanks alles, hopen we dat je alsnog een goede voorbereiding op je examens hebt!

Twan

Als een mooie tool, maar nog veel te verbeteren. Bijvoorbeeld de uitgaven in kleur, dat is belangrijk voor Nask. De antwoorden op de vragen nog eens goed bekijken, er zitten veel vauten in

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, bedankt voor de feedback! Leuk om te lezen dat je het een mooie tool vindt. Onze leermiddelen worden uitvoerig gecontroleerd op juistheid en volledigheid. Mocht je ergens onverhoopt een foutje... Hi, bedankt voor de feedback! Leuk om te lezen dat je het een mooie tool vindt. Onze leermiddelen worden uitvoerig gecontroleerd op juistheid en volledigheid. Mocht je ergens onverhoopt een foutje denken te zijn tegengekomen, kun je dit ons altijd via de mail laten weten.

Paris Straatman

Ik zou je het wel aanbevelen maar ook niet want het is best veel terwijl je in werkelijkheid niet zo veel hoef te leren