Vd burg

Fijne manier van beschrijven van de lesstof. Goed en duidelijk dus veel beter om te leren. Jammer dat ze alleen aan het einde van het jaar zoveel reclame maken. Dit hadden we aan het begin van het... Fijne manier van beschrijven van de lesstof. Goed en duidelijk dus veel beter om te leren. Jammer dat ze alleen aan het einde van het jaar zoveel reclame maken. Dit hadden we aan het begin van het jaar goed kunnen gebruiken

Eliza

Snelle levering en goede boekjes om uit te leren.
Snelle levering en goede boekjes om uit te leren.
Ik heb voor mijn 3 moeilijkste vakken zowel het samenvatting boek als het oefenboek. De samenvattingen zijn duidelijk geschreven en na een stukje tekst komt een oud eindexamen vraag, om jezelf te kunnen overhoren.
Ik twijfelde eerst of ik ook de oefenboeken zou kopen, maar die raadt ik echt heel erg aan! Per hoofdstuk komen eerst een aantal theorie vragen. Dit zijn dus geen oud eindexamen vragen, maar meer korte vragen om jezelf te overhoren. Bij AK bijvoorbeeld: “wat is globalisering?” En daarna staan er ook veel oud eindexamen vragen.
Kortom: de combinatie van het samenvatting boek en het oefenboek zijn echt geweldig !

Examenoverzicht

Goede samenvattingen en snelle levering. Ik had wel een beschadigt boek maar het was de moeite niet waard om terug te sturen

mauritz

Niet ontvangen

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, dat is vervelend. In je bevestigingsmail staat een track en trace code. Mocht hij alsnog niet binnen zijn gekomen, dan kun je contact met ons opnemen via WhatsApp (085-1300865) of e-mail... Hi, dat is vervelend. In je bevestigingsmail staat een track en trace code. Mocht hij alsnog niet binnen zijn gekomen, dan kun je contact met ons opnemen via WhatsApp (085-1300865) of e-mail (info@examenoverzicht.nl). Dan lossen we dat voor je op. Succes met leren!

Madelon

Het is echt super duidelijk en overzichtelijk.

Eva

Tekst is netjes en overzichtelijk geschreven en verdeeld in meerdere hoofdstukken.

Sharu

Kort en krachtig

Ayla Tepe

Prima overzicht. Duidelijk en fijn uitgelegd. Helaas geen Victory pen ontvangen🥺

Anna

Het economie-opdrachtenboek zat niet erg netjes in elkaar. De bronnen waren niet erg goed afgedrukt (zelfs 1 waar de helft van de afbeelding mist.) De theorievragen waren een beetje te simpel. Ik... Het economie-opdrachtenboek zat niet erg netjes in elkaar. De bronnen waren niet erg goed afgedrukt (zelfs 1 waar de helft van de afbeelding mist.) De theorievragen waren een beetje te simpel. Ik had echt gehoopt en gedacht dat dit een heel ander alternatief voor de welbekende examenbundel zou zijn en er nieuwe vragen (dus niet alleen maar oude examenvragen) zou bevatten, aangezien ik heel veel oude examenopdrachten al eens had gemaakt op school of in de examenbundel. Ik ben een beetje teleurgesteld :(

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, ons oefenboek economie bestaat uit theorievragen (die toetsen of je de examenstof kent) en oude examenvragen. Zo te horen is er iets mis gegaan met het drukken van dit exemplaar. Stuur ons een... Hi, ons oefenboek economie bestaat uit theorievragen (die toetsen of je de examenstof kent) en oude examenvragen. Zo te horen is er iets mis gegaan met het drukken van dit exemplaar. Stuur ons een mailtje op info@examenoverzicht.nl en we zullen je een passende oplossing bieden. Succes met leren!