Milou

Fijne uitleg video's, met name heb ik veel gehad aan de examenchallenge

Moskan

Goede samenvattingen alles staat er duidelijk in wat je moet weten voor je examens

Lorenzo Jobse

Hele fijne boeken en tips

Dion

Deze boeken hebben het verschil gemaakt tussen slagen en zakken. Ik ben zelf heel slecht in samenvattingen maken. De samenvattingen van jullie waren zowat exact wat er in het examen gevraagd werd!... Deze boeken hebben het verschil gemaakt tussen slagen en zakken. Ik ben zelf heel slecht in samenvattingen maken. De samenvattingen van jullie waren zowat exact wat er in het examen gevraagd werd! Het maakt het leren een stuk gemakkelijker! Dank je wel! Zonder jullie was het me niet gelukt!

Lieke

De samenvattingen waren overzichtelijk en makkelijk te begrijpen. Zeker aan te raden

Ceyda Sukas

Heel veel gehad aan alle examenbundels! Echt een aanrader!!

Hassaan

Goeie samenvatting kans op slagen groot

Barbara

Hele goede en duidelijke samenvattingen. Vooral als je laat begint met leren kunnen ze je redding zijn…!

Hoi

De samenvattingen zijn kort, maar bevatten toch alle informatie die op een duidelijke manier verwoord is. Ze hebben me enorm geholpen in de voorbereiding van mijn examens, waardoor ik al mijn vakken... De samenvattingen zijn kort, maar bevatten toch alle informatie die op een duidelijke manier verwoord is. Ze hebben me enorm geholpen in de voorbereiding van mijn examens, waardoor ik al mijn vakken met goede cijfers heb kunnen afronden.

Sara

Goede service, en mooie boekjes waar je gemakkelijk uit kunt leren met een leuke en overzichtelijke app en website die ook over video's beschikt.
De boekjes zien er leuk uit en zijn goed...
De boekjes zien er leuk uit en zijn goed ingedeeld. Ook handig dat tussendoor examenvragen staan die bij dat onderwerp horen. Bij sommige examens was ik door uitstellen een nacht van te voren begonnen en zou ik het leren niet hebben gehaald als ik deze boekjes niet had gekocht. Je ziet ook dat er veel werk in is gestopt om ze te maken, zeker je geld waard.