Arie

Haal het alleen als je het ook echt ga gebruiken haal het niet als je net zo lui als mij bent maar het boekje zal vast wel goed zijn

Gijs

Snel, makkelijk en duidelijk!!

Sandra

Niet twijfelen over de aanschaf van deze samenvattingen bij het examen. werkt!

Nick

Handig, maar je moet wel op tijd beginnen met leren

veenstra

Top service eerste boek niet ontvangen meteen een nieuwe opgestuurd gekregen

Lucas

Behulpzaam, compact, overzichtelijk, duidelijk

Jilvo

Efficient, goed en kort samengevat.

Jordi

Fijn bedrijf! contact verloopt soepel en vriendelijk! De producten zijn van goede kwaliteit en super handig!! De samenvattingen zijn zelfs ook bruikbaar voor de SE weken!! Door de examenvragen die... Fijn bedrijf! contact verloopt soepel en vriendelijk! De producten zijn van goede kwaliteit en super handig!! De samenvattingen zijn zelfs ook bruikbaar voor de SE weken!! Door de examenvragen die tussen de stof doorzitten oefenen je meteen met de stof en met examenvragen! SUPER handig dus!!!!

Robin

Alleen handig als je vroeg begint met leren

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, het is inderdaad belangrijk om op tijd te beginnen met leren! Voor het centraal examen moet je immers veel stof leren en toe kunnen passen. Onze samenvattingen hebben al deze belangrijke stof... Hi, het is inderdaad belangrijk om op tijd te beginnen met leren! Voor het centraal examen moet je immers veel stof leren en toe kunnen passen. Onze samenvattingen hebben al deze belangrijke stof overzichtelijk en in begrijpelijke taal samengevat! Dat bespaart een hoop tijd :)

M.

Bij sommige vakken nuttige samenvattingen (bv. geschiedenis), maar bij andere vakken echt waardeloos (bv. biologie).

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Zo weten we precies wat je moet kennen/kunnen voor het centraal examen. Daarbij worden de samenvattingen ook gecheckt op... Hi, onze samenvattingen worden geschreven aan de hand van de syllabus. Zo weten we precies wat je moet kennen/kunnen voor het centraal examen. Daarbij worden de samenvattingen ook gecheckt op juistheid en volledigheid door leraren en vakexperts. We vinden het dan ook jammer om te lezen dat je sommige samenvattingen waardeloos vindt. We horen daarom graag van je waarom je niet tevreden bent. Je kunt ons altijd mailen!