Yasmin

De samenvattingen zijn in jip en janneke taal geschreven en daarom is het heel handig te volgen allemaal. Er staat precies in wat je moet weten voor je examen. Ik stond eerst een 5,3 als gemiddelde... De samenvattingen zijn in jip en janneke taal geschreven en daarom is het heel handig te volgen allemaal. Er staat precies in wat je moet weten voor je examen. Ik stond eerst een 5,3 als gemiddelde en ik heb een 6,2 gehaald voor mijn eindexamen, ook al had ik niet meer met examens echt kunnen oefenen ivm tijdnood.

Savilja

Wel handig die boeken, maar na zoveel leren en ook nog eens 4 samenvattings boeken te hebben gekocht..nog een her☹

Reactie ExamenOverzicht:

Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om na veel leren en het gebruik van onze samenvattingen toch een herexamen te hebben. Ons doel is en blijft om zoveel mogelijk... Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om na veel leren en het gebruik van onze samenvattingen toch een herexamen te hebben. Ons doel is en blijft om zoveel mogelijk leerlingen te helpen slagen bij hun eindexamen, dus we zien graag jouw specifieke feedback tegemoet in een mailtje. Dan kunnen wij concreet actie ondernemen waar nodig. Succes met je herexamen!

Naomi

Ontzettend goede boekjes. (Vooral als je niet weet waar je moet beginnen 🙃 ) door jullie app heb ik zelfs op mijn telefoon kunnen oefenen.

Rihanna

Met jullie samenvatting heb ik een 7,5 gehaald voor geschiedenis. En ik haalde normaal onvoldoendes voor aardrijkskunde maar door jullie samenvatting heb ik een 5,7 gehaald dus een voldoende. Dus ik... Met jullie samenvatting heb ik een 7,5 gehaald voor geschiedenis. En ik haalde normaal onvoldoendes voor aardrijkskunde maar door jullie samenvatting heb ik een 5,7 gehaald dus een voldoende. Dus ik heb zeker wat gehad aan deze samenvattingen.

Kimberly

Letterlijk 4 jaar aan lesstof in een boekje van circa 60 pagina’s gepropt. Het is geweldig en ik ben erdoor geslaagd.

Carice

Erg overzichtelijk en alles wordt op een duidelijke en makkelijke manier uitgelegd.

Arie

Haal het alleen als je het ook echt ga gebruiken haal het niet als je net zo lui als mij bent maar het boekje zal vast wel goed zijn

Gijs

Snel, makkelijk en duidelijk!!

Sandra

Niet twijfelen over de aanschaf van deze samenvattingen bij het examen. werkt!

Nick

Handig, maar je moet wel op tijd beginnen met leren