Wassila

Super fijn als leermateriaal!! Heb door het maw examenbundel een 6,9 op mijn centraal examen gehaald!! :)

L.B.

Geweldige service en up to date materiaal en tips en video's zijn 💯

Fenna

De boeken en online leerstof heeft mij geholpen om tot een goed resultaat te komen

Dylan

De samenvattingen zijn super overzichtelijk met een duidelijke uitleg per onderwerp. De boeken zien er mooi uit en zijn simpelweg het geld waard.

Thirza

Heel erg handig bevat alle stof! In 1x geslaagd

mary

Echt waar beste examen bundels!! haalde voor biologie altijd onvoldoende (4-5) was bang dat ik het niet zou halen voor biologie maar heb 6,9 gehaald met de samenvatting van examenoverzicht!!! en de... Echt waar beste examen bundels!! haalde voor biologie altijd onvoldoende (4-5) was bang dat ik het niet zou halen voor biologie maar heb 6,9 gehaald met de samenvatting van examenoverzicht!!! en de samenvatting zijn zo overzichtelijk en goed

Linda

Handige en praktische opzet van de examenstof

Carlo Gurian

Super goed opgezette website, heel veel tips & tricks, erg handig en ontzettend veel aan gehad! Keep up the good work!

Marieke Bakker

Mijn dochter was super blij met examen overzicht. Voor erbij welliswaar. Ze heeft met docenten overlegd of het handig was of niet en het voor 3 vakken gebruikt. Wij kunnen het iedereen aanraden!

Imane darkik

Goede uitleg, ik heb veel geleerd.