9 / 10
3072 beoordelingen

3072 Reviews

viren

2/10

Ik heb er niks aan gehad, ik heb 30 euro betaald voor examen die ik gratis op het web kon vinden. Misschien zijn er een paar vragen verschillend, maar dut was mijn 30 euro niet waard. Vind het... Ik heb er niks aan gehad, ik heb 30 euro betaald voor examen die ik gratis op het web kon vinden. Misschien zijn er een paar vragen verschillend, maar dut was mijn 30 euro niet waard. Vind het jammer dat ik je tniet kan retouneren

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over jouw leermiddelen. Het gaat in dit geval veel verder dan alleen oude examenvragen, die je natuurlijk overal kunt vinden. Bij de... Hoi! Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over jouw leermiddelen. Het gaat in dit geval veel verder dan alleen oude examenvragen, die je natuurlijk overal kunt vinden. Bij de ExamenChallenge Nederlands kun je niet alleen oude examens bekijken, maar kun je hier ook interactief mee aan de slag gaan. We laten je zien waarom jouw antwoorden goed of juist fout zijn en laten je precies zien waarop jij je nog kunt verbeteren. Mocht je feedback voor ons hebben, dan kun je altijd even een mailtje sturen naar info@examenoverzicht.nl. We kijken er graag naar!

S

10/10

Duidelijk hoe en wat je moeten leren.

Medine

9/10

Ik zou het dit jaar echt niet halen zonder deze examenbundel.

Samer Kokash

10/10

Ik stond 3 onvoldoendes voordat ik de examens in ging en alsnog in 1x geslaagd! En ik weet zeker het komt door examen overzicht anders wist ik niet hoe ik zou moeten leren

Weetje

9/10

Hartstikke helpend voor alle vakken, handige samenvattingen die makkelijk te lezen zijn. Extra ondersteuning door de oefenexamens en filmpjes!

Zoë

10/10

Duidelijke samenvattingen, handige en goede proefexamens met duidelijke uitleg bij foute antwoorden en tijdregistratie om bij te houden hoe lang je erover doet en je cijfer aan t einde. Ook oefenen... Duidelijke samenvattingen, handige en goede proefexamens met duidelijke uitleg bij foute antwoorden en tijdregistratie om bij te houden hoe lang je erover doet en je cijfer aan t einde. Ook oefenen per hoofdstuk. Werkt en leert erg fijn

Job

9/10

Wiskunde A VWO-examen was nu door jullie goed te doen. Ik wist wat ik kon verwachten. Dat gevoel had ik eerst niet.

Joep

10/10

Het heeft me goed geholpen, het wordt heel duidelijk uitgelegd

M.

10/10

In deze boekjes zit letterlijk alles dat je moet weten, Zou ze zeker kopen bespaart veel moeite en tijd

Ilse

8/10

Super chille samenvattingen. Geen boeken meer nodig want alles wat je moet weten staat erin. De opgaven boekjes zou ik niet kopen, het zijn namelijk gewoon oude examens die ook op examenblad.nl... Super chille samenvattingen. Geen boeken meer nodig want alles wat je moet weten staat erin. De opgaven boekjes zou ik niet kopen, het zijn namelijk gewoon oude examens die ook op examenblad.nl staan
Verder echt super