Familie

Goede producten, wel prijzig Meerdere producten aangeschaft, samenvattingen, oefenboeken en examenchallenges.

De app werkt goed, voldoende oefenmateriaal en uitleg. De uitleg is ook met...

De app werkt goed, voldoende oefenmateriaal en uitleg. De uitleg is ook met behulp van een video. Makkelijk dat je overal waar je wil kan leren. Ook kunnen de examenchallenges eenvoudig per vak toegevoegd worden. Jammer dat nog niet voor alle vakken examenchallenges zijn.

Wat ook jammer is dat als er een actie is en net 1 samenvatting te weinig gekocht hebt, maar wel meerdere andere producten dat er zwart wit met de actievoorwaarden omgegaan wordt. Ik heb meer dan €200 besteed.

Gratis tip:
Misschien kan je beter de actievoorwaarden richten op een bedrag wat de klant besteed heeft.

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten. Helaas duurde de actie tot en met 15 maart, daarnaast voldoet u niet aan de actievoorwaarden. We begrijpen dat het vervelend is... Hoi! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten. Helaas duurde de actie tot en met 15 maart, daarnaast voldoet u niet aan de actievoorwaarden. We begrijpen dat het vervelend is dat u net buiten de boot valt. Omdat we alle klanten gelijk willen behandelen kunnen we hier helaas geen uitzondering op maken.

Sara Bos

Boeken zijn fijn . Alleen werkt de app niet goed

Reactie ExamenOverzicht:

Hoi! Goed om te horen dat je de boeken zo fijn vindt! We zijn erg benieuwd naar wat er niet goed werkt in onze app. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met daarin het probleem wat je ervaart? Dan... Hoi! Goed om te horen dat je de boeken zo fijn vindt! We zijn erg benieuwd naar wat er niet goed werkt in onze app. Zou je ons een mailtje kunnen sturen met daarin het probleem wat je ervaart? Dan zullen we dit zo snel mogelijk proberen op te lossen!

Julia

Heel handig! Ik mis alleen de samenvatting van het vak tekenen..

Puk

Goede samenvattingen lekker kort en staat alles in

Ise den boer

Super goed voorbereid op het examen

Caithlyn

Goede spullen voor het leren van de examens

Timon

To the point, duidelijk en overzichtelijk

WegwijsInIT

Vlotte afhandeling en nuttig materiaal