Max

Heb zover alleen een bestelling geplaatst maar nog niks qua info gehoord over hoe en wat. Weet bijvoorbeeld niet waar, wanneer de training is. Dit zou namelijk 24 uur na aanvraag worden verstuurd... Heb zover alleen een bestelling geplaatst maar nog niks qua info gehoord over hoe en wat. Weet bijvoorbeeld niet waar, wanneer de training is. Dit zou namelijk 24 uur na aanvraag worden verstuurd naar mij. Niets ontvangen.

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, je hebt bij ons een training besteld. De praktische informatie over deze training heb je via mail gekregen. Wellicht zit hij in je spambox. Mocht je deze niet hebben ontvangen, stuur ons dan een... Hi, je hebt bij ons een training besteld. De praktische informatie over deze training heb je via mail gekregen. Wellicht zit hij in je spambox. Mocht je deze niet hebben ontvangen, stuur ons dan een mailtje naar info@examenoverzicht.nl en we zorgen ervoor dat je alles netjes ontvangt.

Nora

Fijn duidelijk en handig mee te nemen!

Xem Rigter

Super handig en echt heel overzichtelijk

Michel

Makkelijk te bestellen, snel geleverd en leuke communicatie

Geen bedrijf

Helaas, Ik heb nog niets ontvangen

Reactie ExamenOverzicht:

Hi, dat is vervelend. In je bevestigingsmail staat een track en trace code. Mocht hij alsnog niet binnen zijn gekomen, dan kun je contact met ons opnemen via WhatsApp (085-1300865) of e-mail... Hi, dat is vervelend. In je bevestigingsmail staat een track en trace code. Mocht hij alsnog niet binnen zijn gekomen, dan kun je contact met ons opnemen via WhatsApp (085-1300865) of e-mail (info@examenoverzicht.nl). Dan lossen we dat voor je op. Succes met leren!

Mike

Een snelle afhandeling en product vlg beschrijving. Top firma

Monique van Bijsterveld

Top materiaal

Tara

Heel fijn en leerzaam bedrijf, geeft me veel motivatie om te gaan leren

Kor krul

Duidelijke site en prompte service

Romy

Top boekjes! Heel mooi overzichtelijk neergezet!