Kwaliteit
Bereikbaarheid
Samenwerking
9.8/10

Mulder Training

Onze ervaringen met het Nationaal Exameninstituut is al meerdere jaren erg positief. De communicatie vanaf kantoor loopt erg soepel en hun geleverde diensten zijn altijd prima in orde. De... Onze ervaringen met het Nationaal Exameninstituut is al meerdere jaren erg positief. De communicatie vanaf kantoor loopt erg soepel en hun geleverde diensten zijn altijd prima in orde. De examinatrice ter plaatse was in het begin wel wat stroef, maar dit is de laatste tijd verbeterd. Om die reden is klantvriendelijkheid en flexibiliteit wel iets minder gewaardeerd dan de rest.

Communicatie en werkwijze vanaf kantoor

Reactie Examen Instituut:

Thx Jacobien!

JobTrans BV

Zeer prettige samenwerking met Nationaal Exameninstituut ervaren, het is een professioneel bedrijf dat goed meedenkt, correct werk levert en kennis van zaken heeft.

Professionaliteit

Reactie Examen Instituut:

Thx Gooitske!

sAVety

Prima, contact is altijd goed

Flexibiliteit

Flangeconnect

Prima!

flexibel, goed en snel, meedenkend

Linda Gesink - ESBE Academy

Begin van het jaar een prachtige samenwerking aangegaan voor het realiseren van nieuwe examens op het gebied van solar techniek. Wij van ESBE Academy zijn tot zover zeer tevreden en zien de toekomst... Begin van het jaar een prachtige samenwerking aangegaan voor het realiseren van nieuwe examens op het gebied van solar techniek. Wij van ESBE Academy zijn tot zover zeer tevreden en zien de toekomst positief tegemoet.

Afspraak is afspraak , no nonsense mentaliteit.

Folkers rijopleodingen

Fijne samenwerking

Flexibel en klantvriendelijk

Best-TS Bedrijfsopleidingen

Goede samenwerking, duidelijke afspraken

Snel handelen flexibel klantvriendelijk

BKG Training & Consultancy BV

Zeer positieve ervaring met NEI, ik heb in het verleden veel examenbureau's gehad, maar NEI steekt er met kop en schouders bovenuit.

flexibiliteit, prijs, bereikbaarheid

Securitas

Denken goed mee met de organisatie. Bij extra inkoop zijn ze heel flexibel.

van der Meulen Opleidingen

Ik heb geen negatieve ervaring met het Nationaal Exameninstituut

Lossen problemen gelijk op.