EWDR

Tom

Beschrijf hier uw duikreis

De reis was goed geregeld! Eenmaal op de boot wees het allemaal vanzelf en werd het goed uitgelegd.|
7 prachtige dagen op een liveaboard gehad met de nodige heimwee erna terug na die tijd.

Eugene

Azoren - Pico

Beschrijf hier uw duikreis

Op Pico hebben we via EWDR een duikpakket van CW Azoren genomen waarin de volgende duiken zaten: 3x shark expedition, 1x Princess Alice (Mobula's), 2x bootduik, snorkelen met dolfijnen en walvis... Op Pico hebben we via EWDR een duikpakket van CW Azoren genomen waarin de volgende duiken zaten: 3x shark expedition, 1x Princess Alice (Mobula's), 2x bootduik, snorkelen met dolfijnen en walvis spotten.
Ondanks het seizoen was het valvisspotten een succes, we hebben potvissen en vinvissen gezien. Ook dolfijnen waren er in overvloed.
Voor de haaien moet je wel geduld hebben en dit hebben we 2x gedaan. De eerste keer 4 uur wachten en de 2de keer 6 uur wachten. Maar het is zeker de moeite waard mooie ervaring. Het is de natuur dus niet te sturen. Soms kan het ook binnen een uur zijn.
De trip naar de Mobula's is ook onvergetelijk. Prachtige dieren en in grote aantallen.
De gewone duiken waren iets minder. De bodem is bedekt met rotsen en groen. Wel zijn er vollop vissen, maar niet echt veel bijzonders (dat vonden wij).
We verbleven in Villa Madalena en dit is een prima locatie met mooi uitzicht en op 5 minuten van het duikcentrum.
Al met al een super mooie vakantie en herinnering!

Marianne Loing

Beschrijf hier uw duikreis

Ruim 20 duiken gemaakt in 2 weken. Zeer mooie duikstekken! Met walvishaai als hoogtepunt

Ralph Wisse

Bonaire

Beschrijf hier uw duikreis

Hele leuke reis en duiken gemaakt op Bonaire, vanuit het centraal gelegen Bonaire Oceanfront Apartments. Offerte en bevestiging verliep prima en ook de opvolging en hulp vanuit EWDR ivm Schiphol etc... Hele leuke reis en duiken gemaakt op Bonaire, vanuit het centraal gelegen Bonaire Oceanfront Apartments. Offerte en bevestiging verliep prima en ook de opvolging en hulp vanuit EWDR ivm Schiphol etc was super. De persoonlijke aanpak is ons zeer goed bevallen.

Gerald

Beschrijf hier uw duikreis

Samen met mijn 2 zoons via EWDR een duikvakantie in Egypte geboekt. Eerst paar dagen in Abu Dabbab een paar kantduiken en speedbootduiken gemaakt. Daarna 4 dagen op live-aboard de Amelie... Samen met mijn 2 zoons via EWDR een duikvakantie in Egypte geboekt. Eerst paar dagen in Abu Dabbab een paar kantduiken en speedbootduiken gemaakt. Daarna 4 dagen op live-aboard de Amelie doorgebracht. Hebben een erg leuke vakantie gehad. Prima contact met EWDR gehad over onze wensen. Er was achteraf 1 kleine onduidelijkheid, maar dat heeft EWDR direct naar volle tevredenheid opgelost. Alle lof.

Kroesen

Tenerife

Beschrijf hier uw duikreis

Op Tenerife met Aquarius Dive center 5 dagen op pad geweest, 2 dagen op de boot, 3 dagen vanaf de kant.
Duikstekken waren op papier perfect uitgetekend, dat nog nooit eerder gezien.
Goede...
Duikstekken waren op papier perfect uitgetekend, dat nog nooit eerder gezien.
Goede begeleiding van Doina als instructrice.
Mooie locatie met vele schildpadden, pijlstaartroggen en bullray.
Ik heb genoten, niks om aan te merken.
Rudy Kroesen🌸🤿

Sandra belet

Kaapverdië

Beschrijf hier uw duikreis

Prachtige duikreis in kaapverdië.
Eerste week op santo antao de andere week op sao vicente.
2 prachtige eilanden.
Supper mooie duikplaatsen.
Ook niet te vergeten dat alles...
Prachtige duikreis in kaapverdië.
Eerste week op santo antao de andere week op sao vicente.
2 prachtige eilanden.
Supper mooie duikplaatsen.
Ook niet te vergeten dat alles suppervlot is gegaan dankzij EWDR!
Heb in totaal 24 duiken gedaan.
Ondanks dat de eilanden dicht bij elkaar lagen( 1 uurtje met de ferry) waren de duiken zo verschillend.
Zo mooi en uniek!
Echt de moeite om dit zeker ooit te doen!!

Jos

Tenerife

Beschrijf hier uw duikreis

Gedoken met aqaurius dive center, 5 duikdagen waarin 6 kantduiken, 4 bootduiken en 2 nachtduiken. 2 cursus dagen met wreck-specialty (4 duiken).
Leuke, mooie en boeiende locaties, goed...
Leuke, mooie en boeiende locaties, goed verzorgde begeleiding op maat van eigen kunnen.
Prachtig blowhole veel diversiteit, octupus, sidderrog, rog, beerkreeft en vele andere soorten.

HF

Marsa Alam, Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

10 mooie duiken in Shams Alam Resort, Wadi Gimal. Mooi gebied prima hotel. Prettige Duikschool. Mijn zoon van 13 heeft daar zijn in Nederland gestartte duikcursus afgemaakt. Prachtig koraal.... 10 mooie duiken in Shams Alam Resort, Wadi Gimal. Mooi gebied prima hotel. Prettige Duikschool. Mijn zoon van 13 heeft daar zijn in Nederland gestartte duikcursus afgemaakt. Prachtig koraal. Hoogtepunt: het treffen met een Dugong.

Prettig contact met EWDR, goed advies om hierheen te gaan met beginnende kind-duiker.

Inge Weesenaar

Indonesië

Beschrijf hier uw duikreis

Wij zijn twee weken op vakantie geweest in Indonesië, Sulawesi wij hebben daar op twee plaatsen gedoken, elk 5 dagen, en een korte rondreis gemaakt. Zoals wij gewend zijn van EWDR hadden ze weer... Wij zijn twee weken op vakantie geweest in Indonesië, Sulawesi wij hebben daar op twee plaatsen gedoken, elk 5 dagen, en een korte rondreis gemaakt. Zoals wij gewend zijn van EWDR hadden ze weer hele leuke locaties gevonden om te overnachten en een hele fijne reisleider voor de rondreis. Alles was weer top geregeld via EWDR. Het gaat natuurlijk om het duiken en dit was natuurlijk ook weer een hoogte punt van de reis. Op twee fantastische plaatsen, de eerste waar we tussen prachtige korallen doken en daarna mud diving. Wij kijken terug op een heerlijke, ontspannen vakantie en kijken er naar uit onze volgende reis te boeken.