EWDR

Liveaboard 7 dagen, 4 duiken per dag

Arie van den Top

Maldiven

Beschrijf hier uw duikreis

12 dagen totaal inclusief vliegreis. 23 prachtige duiken gemaakt. Walvishaaien, manta's en veel gewone haaien gezien. En veel scholen kleine vis en naakslakken enz. enz.
Zeer ruime hut met alle...
Zeer ruime hut met alle voorzieningen. Lekker eten en veel ruime op de boot.

Tjarfa

Bonaire

Geweldig

Natascha Barbieri

Mexico

Beschrijf hier uw duikreis

In twee weken 16 duiken gedaan. Super zicht, fijne duikschool (pro Dive) De cenote duiken waren het hoogte punt van de reis

Fred Stellingwerf

Bonaire

Beschrijf hier uw duikreis

Ik heb mijn PAD gehaald op vakantie. Dit was erg leuk ervaring.

Geert Vermeersch

Sipadan, Maleisië

Beschrijf hier uw duikreis

4 dagen paradijs, zowel boven als onder water! Mabul is een perfecte uitvalsbasis, met een goed huisrif en goede rental service. Vanuit Mabul ben je op een half uurtje varen bij Sipadan. Perfecte... 4 dagen paradijs, zowel boven als onder water! Mabul is een perfecte uitvalsbasis, met een goed huisrif en goede rental service. Vanuit Mabul ben je op een half uurtje varen bij Sipadan. Perfecte drop bij eerste duik: onmiddellijk een school van bumphead parrotfish die langs je heen zwemt. Rijke variatie aan zowel groot als klein onderwaterleven.

Michel van Winnendael

Marsa Alam (The Oasis), Rode Zee, Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

In juni ben ik met 3 vrienden van onze duikclub voor een week naar The Oasis Resort in Marsa Alam geweest, 15 duiken gemaakt in 6 dagen, waaronder 1 bij Elphinstone Reef. Alles was prima geregeld... In juni ben ik met 3 vrienden van onze duikclub voor een week naar The Oasis Resort in Marsa Alam geweest, 15 duiken gemaakt in 6 dagen, waaronder 1 bij Elphinstone Reef. Alles was prima geregeld door EWDR. De informatie die we van tevoren kregen, o.a. over de aanvraag van een e-Visum, was duidelijk en het was handig dat we individueel konden boeken bij en afrekenen met EWDR. Goed ook dat we tijdens onze heenreis op zaterdag EWDR konden bereiken via Whatsapp, wat overigens niet nodig was. Ook de transfers verliepen vlekkeloos. We hebben wel geleerd dat je de specifieke excursies/duiken/snorkeltrips beter niet van tevoren boekt via EWDR, want sommige worden maar 1x/week gedaan en misschien blijkt dan ter plekke dat dat niet kan, bv. i.v.m. de gekozen reisdagen.

Daniel Schut

Azoren

Beschrijf hier uw duikreis

Heel fijn proces van boeken tot en met thuiskomst en alles ertussen. De reis was perfect geregeld, leuke locatie, goede duikschool en prachtige dingen gezien! Zowel de Azoren als EWDR zijn een... Heel fijn proces van boeken tot en met thuiskomst en alles ertussen. De reis was perfect geregeld, leuke locatie, goede duikschool en prachtige dingen gezien! Zowel de Azoren als EWDR zijn een aanrader!

Jennifer

Malta

Beschrijf hier uw duikreis

Ik ging naar Malta om mijn open water certificaat te halen. Op deze manier kon ik de cursus en vakantie tegelijkertijd doen. Ik was een week in het mooie Malta. Heerlijk dat alles op voorhand al... Ik ging naar Malta om mijn open water certificaat te halen. Op deze manier kon ik de cursus en vakantie tegelijkertijd doen. Ik was een week in het mooie Malta. Heerlijk dat alles op voorhand al geregeld en betaald was. Zo kan je nog meer genieten. DiveVision is een zeer professionele en leuke dive center. Ik voelde me in goede handen. Na een week had ik mn certificaat op zak en 6 echte duiken op de teller. Als je er bent, doe zeker een duiktrip naar Gozo.

Tom

Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

De reis was goed geregeld! Eenmaal op de boot wees het allemaal vanzelf en werd het goed uitgelegd.|
7 prachtige dagen op een liveaboard gehad met de nodige heimwee erna terug na die tijd.