EWDR

Pim

Nat, walvishaai en mantas

Kees

Beschrijf hier uw duikreis

Mooie duikjes gemaakt. Manta's, gesnorkeld met walvishaai, bijna elke duik wel haaien gezien. Veel variatie. Aanradertje!

Joost Koetsier

Duikvakantie

Reinier

Kenia

Beschrijf hier uw duikreis

Mooie combinatie van duiken en safari

Jean-Paul Boerekamps

Kaapverdië.

Beschrijf hier uw duikreis

Mooie en unieke reis met 8 duiken op eiland Sao Vicente en daarna 2 dagen wandelen op Santa Antao. Alles perfect geregeld, inclusief transport. Veel gezien, zowel boven als onder water.

Richtje en Wim

Gili Air en rondreis Bali

Beschrijf hier uw duikreis

5 dagen PADI open water course op Gili air. Heerlijk eilandje, een fijne duikschool en onze duikbrevetten gehaald!
Daarna nog een verblijf in een paar fantastische hotels op Bali, met een paar leuke dagtrips. Zo hebben we ook nog wat cultuur gesnoven.
EWDR, wat hebben wij een fijne vakantie gehad en wat was alles goed geregeld!!
we komen gauw terug om een nieuw duikavontuur te boeken.
Richtje en Wim.

Arjan Pronk

Egypte, Marsa Alam

Beschrijf hier uw duikreis

Week met familie in Abu Dabbab diving Lodge geweest, fantastische week gehad, goede staff, fijn en kort geschakeld met Robbert en Sebastiaan, kort van te voren geboekt, maar alles prima geregeld,... Week met familie in Abu Dabbab diving Lodge geweest, fantastische week gehad, goede staff, fijn en kort geschakeld met Robbert en Sebastiaan, kort van te voren geboekt, maar alles prima geregeld, ook fijn ook om even na te praten hoe de reis geweest was

Sylvano Valks

Tanzania vasteland en Zanzibar

Beschrijf hier uw duikreis

Wij hebben een super vakantie gehad met safari op vaste land van Tanzania met aansluitend strand en duikvakantie op Zanzibar. Top om te duiken met veel variatie.

Ralf Willems

Beschrijf hier uw duikreis

Een week naar de Malediven. Fantastische vakantie gehad en alles perfect geregeld door EWDR.
11 duiken gemaakt. Gedoken met walvishaaien en manta’s.

Colette Hoytink

Raja Ampat Papua Divers

Beschrijf hier uw duikreis

Tijdens ons verblijf van 14 dagen hebben wij 37 duiken gemaakt in de mooie onderwaterwereld van Raja Ampat. In een woord een paradijs. Het resort Kri Eco Resort is een fantastische basis om naar... Tijdens ons verblijf van 14 dagen hebben wij 37 duiken gemaakt in de mooie onderwaterwereld van Raja Ampat. In een woord een paradijs. Het resort Kri Eco Resort is een fantastische basis om naar verschillende duikstekken met de boot te gaan. De guides van Papua Divers zijn zeer goed bekend met de diverse duikstekken en geven je een goede begeleiding.
Bedenk wel dat als je hier naar toe gaat, je geen mooiere plek meer op aarde vindt dan dit.
Alles was goed geregeld, van de vluchten tot hotelovernachting in Jakarta, tot boottrip naaren van het verblijf in het Resort.
We gaan zeker terug, want we hebben een onvergetelijke vakantie gehad