EWDR

Maladiven

Prinses ulua

Eric

Beschrijf hier uw duikreis

Spectaculair onderwater leven. Duiken o.a. met Walvishaaien en Manta's begeleid door professionele duikinstructeurs. Aan boord van het luxe schip Princess Ulua werden we verwend door de vriendelijke... Spectaculair onderwater leven. Duiken o.a. met Walvishaaien en Manta's begeleid door professionele duikinstructeurs. Aan boord van het luxe schip Princess Ulua werden we verwend door de vriendelijke lokale bemanning, terwijl we voeren tussen de atollen over de azuurblauwe oceaan. Helaas is ook hier de conditie van het koraal aangetast.

Sonja

Duik cruise 17 duiken

Eddy Gielen

Diepe zuiden/St John's cave (Egypte)

Beschrijf hier uw duikreis

Het was een prachtige ervaring. De 3 zeer ervaren duikgidsen (Tiger, Momo en Hanny) hebben ons prachtige dingen laten zien tijdens de 20 duiken die ik gedaan heb.
De boot was voortreffelijk....
De boot was voortreffelijk. Het eten excellent. De sfeer onder het internationaal gezelschap was geweldig.
De reis kost om en bij de 2000 €. In deze prijs is alles inbegrepen zoals extra reisbagage en een twin set. Er werden 21 duiken aangeboden.

Jean Pierre

Roatàn, Honduras met een tussenstop in Miami

Beschrijf hier uw duikreis

Tien dagen verblijf op Roatàn, acht duikdagen, 24 duiken gedaan. Anthony's Key Resort is een super resort, de duikbasis is goed georganiseerd. Het duiken is echt ok, maar je mag niet vergelijken... Tien dagen verblijf op Roatàn, acht duikdagen, 24 duiken gedaan. Anthony's Key Resort is een super resort, de duikbasis is goed georganiseerd. Het duiken is echt ok, maar je mag niet vergelijken met bijv. Malediven of Indonesië. Dan zijn we twee dagen in Miami gebleven waar we onder andere de Everglades hebben bezocht.

Anthea

Galapagos

8 daagse live aboard langs de Galapagos eilanden inclusief Darwin

8 daagse live aboard langs de Galapagos eilanden inclusief Darwin

Super reis gehad. Was goed verzorgd en geregeld. Ook het verblijf op de Aqua was super. Erg vriendelijk personeel, accommodatie was goed en het eten aan boord geweldig !

Dirk Brandt

Bonaire

Beschrijf hier uw duikreis

14 dagen in prachtig appartement aan zee op loopafstand van het stadje met duikschool op het terrein incl. huurauto, alles uitstekend geregeld. 17 prachtige duiken gemaakt. Onvergetelijk!

Nettie

Egypte Abu Dabbab

Beschrijf hier uw duikreis

Een nagenoeg volledig ontzorgde duikvakantie. Fijne plek om te verblijven (duikschool,accomodatie)

André

De Malediven, eiland Maamigili

Beschrijf hier uw duikreis

Goed georganiseerde duikreis. Fijn gasthuis op Maamigili met goede bediening en lekker eten.
Uitstekende duikschool met ervaren duidgidsen.
Ik kom hier zeker weer terug.

S Bos

Beschrijf hier uw duikreis

Fantastische duikvakantie naar de Malediven gemaakt! We verbleven in het Shamar Guesthouse, een prima resort. Van daaruit deden we duiktripjes met een goed uitgeruste, comfortabele boot. 5 Extra... Fantastische duikvakantie naar de Malediven gemaakt! We verbleven in het Shamar Guesthouse, een prima resort. Van daaruit deden we duiktripjes met een goed uitgeruste, comfortabele boot. 5 Extra duiken geboekt wat geen enkel probleem was. Erg vriendelijk personeel en een goed georganiseerde reis door EWDR!