EWDR

John Clement

Thailand

Beschrijf hier uw duikreis

schitterende combinatie van liveaboard en resort

Peter van Breeschoten

Mozambique en zuid Afrika

Beschrijf hier uw duikreis

Ik heb 10 duiken gehad in Mozambique, op zoek naar de walvishaai, helaas die niet kunnen vinden maar het blijft natuurlijk natuur. Verder wel Mantas, roggen, schildpadden en nog veel meer gezien dus... Ik heb 10 duiken gehad in Mozambique, op zoek naar de walvishaai, helaas die niet kunnen vinden maar het blijft natuurlijk natuur. Verder wel Mantas, roggen, schildpadden en nog veel meer gezien dus alsnog niks te klagen!

Niels Hommersom

Beschrijf hier uw duikreis

Liveaboard - Princes Ulua.

Liveaboard - Princes Ulua.

Het was voor mij de eerste keer om de vakantie door te brengen op een boot, maar wat was het fantastisch. De bemanning was zeer vriendelijke en behulpzaam en het eten was geweldig.

De duiken die we gemaakt hebben waren geweldig, van mantas naar de walvishaai, de tijger- en hamerhaai en al het andere prachtige onderwater leven.

Door de geweldige ervaring ga ik via ewdr in januari naar Indonesië - Raja Ampat.

Ik kijk er weer naar uit.

Niels

Dian

Zuid Afrika

Beschrijf hier uw duikreis

11 daagse reis met 7 dagen duiken op Protea Banks met Haaien.

Erik Roth

Marsa Shagra

Goed geregelde vakantie!

Brenda en marco

Bali

Beschrijf hier uw duikreis

We hebben genoten van een heerlijke relaxte reis met veel duiken, yoda en wellness. Het is een mooi rustig resort met lekker eten, een heerlijk zwembad en mooie ruime aparte kamers.

Joost Verkinderen

Maladiven

Prinses ulua

Eric

Beschrijf hier uw duikreis

Spectaculair onderwater leven. Duiken o.a. met Walvishaaien en Manta's begeleid door professionele duikinstructeurs. Aan boord van het luxe schip Princess Ulua werden we verwend door de vriendelijke... Spectaculair onderwater leven. Duiken o.a. met Walvishaaien en Manta's begeleid door professionele duikinstructeurs. Aan boord van het luxe schip Princess Ulua werden we verwend door de vriendelijke lokale bemanning, terwijl we voeren tussen de atollen over de azuurblauwe oceaan. Helaas is ook hier de conditie van het koraal aangetast.

Sonja

Duik cruise 17 duiken

Eddy Gielen

Diepe zuiden/St John's cave (Egypte)

Beschrijf hier uw duikreis

Het was een prachtige ervaring. De 3 zeer ervaren duikgidsen (Tiger, Momo en Hanny) hebben ons prachtige dingen laten zien tijdens de 20 duiken die ik gedaan heb.
De boot was voortreffelijk....
De boot was voortreffelijk. Het eten excellent. De sfeer onder het internationaal gezelschap was geweldig.
De reis kost om en bij de 2000 €. In deze prijs is alles inbegrepen zoals extra reisbagage en een twin set. Er werden 21 duiken aangeboden.