EWDR

marijkekraaijeveld@upcmail.nl

Filippijen, Indonesië diverse bestemmingen, Papua New Guinea

Beschrijf hier uw duikreis

Prima geregeld, heel tevreden over de vaak op maat samengestelde reizen, meedenkend in onze interesses kwamen we op mooie duikplekken. Transfers verliepen goed. Zowel voor de reizen met ons tweeën... Prima geregeld, heel tevreden over de vaak op maat samengestelde reizen, meedenkend in onze interesses kwamen we op mooie duikplekken. Transfers verliepen goed. Zowel voor de reizen met ons tweeën als de reizen die we met een vriendengroep (4-8) mensen hebben gemaakt.
We zijn op ongeveer 10 bestemmingen geweest via EWDR, soms in combinatie met een landprogramma, soms bij verschillende duikresort tijdens een reis. Zowel bootreizen als duiken vanuit een resort. De korte communicatielijnen bevielen ons goed, gaven ons ook het vertrouwen om het advies voor een onbekende duikplek (Alor, PNG, Molukken), aan te gaan.

Feiko Riemersma

Truck Lagoon, Komodo, Azoren en Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

Sorry maar dat is te veel

Eric Bogaards

Bali

Beschrijf hier uw duikreis

Onze laatste duikreis was van 15-24 september 2019 naar het Jukung Dive Center op Bali. Alles gepland, geboekt en verzorgd door EWDR. Informatie vooraf was prima en de reis voldeed volledig aan de... Onze laatste duikreis was van 15-24 september 2019 naar het Jukung Dive Center op Bali. Alles gepland, geboekt en verzorgd door EWDR. Informatie vooraf was prima en de reis voldeed volledig aan de verwachting.
Ook de opvang en begeleiding ter plekke was gewoon "af"! Prima eten en goede accommodatie.
We hebben 15 mooie kant- en bootduiken gemaakt, waarbij de nachtduiken toch echt wel de mooiste waren.

Bellekens Kris

Belize, Azoren, Seychellen en Wakatobi/Bali

Beschrijf hier uw duikreis

Elke reis was tot in de puntjes uitgewerkt naar mijn wens. Voor en tijdens de reizen waren er geen problemen en kon ik steeds EWDR contacteren met vragen en dergelijke, welke zonder probleem werden... Elke reis was tot in de puntjes uitgewerkt naar mijn wens. Voor en tijdens de reizen waren er geen problemen en kon ik steeds EWDR contacteren met vragen en dergelijke, welke zonder probleem werden beantwoord of opgelost.
Mijn mooiste momenten van al mijnreizen zijn er te veel om op te noemen !
The Blue Hole in Belize, mijn eerste frogfish in de Seychellen, walvissen op de Azoren, pygmee Seahorse in Wakatobi, mantis shrimps in Bali, en ga zo maar door……….

Rob en Astrid Moritz

Indonesie

Beschrijf hier uw duikreis

De mooiste reis tot nog toe was Bali, het eiland to be.
We zijn met twee duikers en het kippevel moment was vor ons het duiken met de reuzen manta,s.
Favoriete duikresort LumbaLumba Manado

Rob Kool

Als instructeur biologie meegeweest naar Kenia & Komodo

Beschrijf hier uw duikreis

Beiden waren reizen onderwaterbiologie wereldwijd, NOB reizen. Bijzonder leuk om te doen, waarbij Komodo het leukst was omdat het resort relaxter was. Leuk dat EWDR in beide gevallen nog een... Beiden waren reizen onderwaterbiologie wereldwijd, NOB reizen. Bijzonder leuk om te doen, waarbij Komodo het leukst was omdat het resort relaxter was. Leuk dat EWDR in beide gevallen nog een aansluitende trip bood.

Van den Abbeele Raymond

Malediven

heerlijke duikreis met 23 duiken

Melissa

Kenia

Beschrijf hier uw duikreis

Een fantastische duikreis van een week (3 duiken per dag) met bioloog om Nudibranches in kaart te brengen

Floris Bennema

Kri Nieuw Guinea (2weken); twee jaar later Komodo + (1 week)

Beschrijf hier uw duikreis

Beide onvergetelijke reizen. Zo veel moois, mooist (met pistool op de borst): Sardine reef Kri met wobbegong en enorm veel vis meer naar het oppervlakte. Tientallen duiken

Marcel Tanke

Zuid Afrika