EWDR

Mieke Mombers

Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

Wrakkentour Noord safari , 20 geweldige duiken gedaan, mooiste moment na enkele duiken snorkelen en zwemmen met dolfijnen.

Carpom@dds.nl

Bali

Beschrijf hier uw duikreis

10 duiken, wrak liberty bijzonder om te zien. Mooie duikstekken, elke dag weer wat anders.

Geert Van Cauwenberge

Malediven

We hebben een 7-daagse duiktrip gedaan op een liveaboard

Kees Edelman

Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

Fantastisch georganiseerde duikreis. 17 duiken op Brothers, Daedalus en Elphinstone.

Marjo

Bali

Beschrijf hier uw duikreis

Wij kunnen niet anders dan lovend zijn over EWDR! 🌟 Ze hebben voor ons een onvergetelijke reis naar Bali samengesteld en zijn nu druk bezig met de plannen voor de Filipijnen. De manier waarop ze... Wij kunnen niet anders dan lovend zijn over EWDR! 🌟 Ze hebben voor ons een onvergetelijke reis naar Bali samengesteld en zijn nu druk bezig met de plannen voor de Filipijnen. De manier waarop ze werken is ronduit geweldig. Ze hanteren een persoonlijke aanpak, denken met je mee, er wordt snel gereageerd bij vragen of wijzigingen van wensen. Ze doen er echt alles aan om een fantastische reis op maat te creëren.
Ik ben zeer tevreden en kan EWDR van harte aanbevelen. Bedankt voor jullie geweldige service en ik kijk uit naar onze volgende duikavonturen!

Wim van G.

Zanzibar en Tanzania.

Beschrijf hier uw duikreis

Wij zijn niet de meest ervaren duikers. Vorig jaar hebben we op Gili Air onze Padi open Water gehaald via EWDR.
wij houden van een vakantie met een combinatie van duiken en een beetje cultuur. EWDR heeft voor ons een reis samengesteld van duiken in combinatie met safari in Tanzania. We hadden 4 dagen een instructeur/gids tot onze beschikking die ons eerst een opfriscursus heeft gegeven. daarna hadden we 6 bootduinen in het noorden van Zanzibar bij het atol Mnemba Island. Geweldig mooie duikplek, met een aangename watertemperatuur en honderden soorten vis. Waaronder een paar haaien.

Voor de safari vlogen we naar de Kilimanjaro en vandaar uit hebben we 4 wildparken bezocht. We hadden voor 6 dagen een privéchauffeur met een Toyota Landcruiser tot onze beschikking. De big five gezien, maar ook de ugly five 😜. Verder in tenten geslapen en een paar heerlijke Lodges. Wat een fantastische reis!

Simone Galavazi

Sulwawesi

6 weken, Lembeh/Bunaken/Togian/Raja Ampat live aboard

Hari Dattatreya

Galapagos Eilanden

Beschrijf hier uw duikreis

Het team van EWDR heeft voor ons een reis naar Zuid Amerika georganiseerd. Onze reis begon in Amsterdam en is via Suriname naar Galapagos gegaan waar we een week zijn gebleven en daarna via Panama... Het team van EWDR heeft voor ons een reis naar Zuid Amerika georganiseerd. Onze reis begon in Amsterdam en is via Suriname naar Galapagos gegaan waar we een week zijn gebleven en daarna via Panama terug.

Het duiken in Galapagos was uitzonderlijk net als de overige activiteiten op de eilanden. De planning qua reis en de begeleiding ter plekke klopte van begin tot einde.

Met Robbert op’t Hof hebben we de planning van begin tot einde doorgesproken; hij is niet alleen goed op de hoogte van de bestemming maar heeft ook alle tijd genomen om deze voor ons bijzondere reis een succes te maken.

In deze tijd van Internet boekingen heeft EWDR voor ons laten zien dat een gespecialiseerd reisbureau veel voordelen heeft. We kunnen EWDR van harte aanbevelen mocht je iets echt bijzonder willen.

Ane de Boer

Kaap Verdië

Beschrijf hier uw duikreis

Afgelopen oktober zijn mijn zoon en ik op duikreis geweest naar Kaap Verdië. Eén week op het eiland Santo Antão en één week op Sao Vincente. De reis was prima verzorgd. Bij aankomst op het vliegveld... Afgelopen oktober zijn mijn zoon en ik op duikreis geweest naar Kaap Verdië. Eén week op het eiland Santo Antão en één week op Sao Vincente. De reis was prima verzorgd. Bij aankomst op het vliegveld van Mindelo werden we opgewacht en naar de veerdienst gebracht om over te varen naar Santo Antão en naar ons hotel en de duikschool te brengen. De duikschool, Green Turtle Dive, was bij het hotel, dat was wel gemakkelijk. En zeker zo belangrijk, een goed uitgeruste en bekwame duikschool gerund door Ricardo. Wel vroeg opstaan, ontbijten, omkleden en naar de haven waar de boot al klaar lag om ons naar de verschillende duiksites te brengen. Mooie spots met veel vis, ook groot en soms een haai. Het zijn vulkaan eilanden, dus rots en weinig koraal, maar lekker ruig. Twee duiken in de morgen, voor de lunch weer terug en in de middag alle tijd om het eiland verder te verkennen. Ricardo kon ons prima tips geven waar te lunchen en dineren. Je kan er goed eten. Wij hebben regelmatig een auto met gids/chauffeur gehuurd, die ons de mooie plekken van het eiland liet zien. De ene kant van het eiland is kaal en weinig begroeid, maar aan de andere kant van de bergen, best wel hoge, is een weelderige begroeiing te vinden, omdat het aan de oceaankant veel meer regent.
Na de eerste week zijn we verhuisd naar hotel Casa Cafe in Mindelo. Dit ligt in het centrum van de stad, wel aan de kust, omgeven door restaurants, cafés, waar ze niet alleen lekker eten maar ook vaak live muziek hebben. Ze noemen Mindelo niet voor niets het culturele centrum van Kaap Verdië. Op het eiland zelf is verder weinig te beleven, we hebben één dag een auto gehuurd en rond het eiland gereden, dat kon makkelijk. Het is eigenlijk éen rondweg met een afslag de bergop.
Ook hier was de duikschool, Divetribe van Anica, weer uitstekend verzorgd, volgens hetzelfde patroon. Twee duiken in de ochtend, in de middag tijd voor andere dingen. Veel vis, iets meer haai, maar dat kan aan het seizoen of iets dergelijks liggen. We hebben het in ieder geval naar ons zin gehad. En alles was tot in de puntjes verzorgd door Sebastiaan van EWDR. Bedankt daarvoor.

Ane en Wessel de Boer

Joris Flipse