EWDR

Noël en Anja

Bali

Beschrijf hier uw duikreis

Het duiken is er geweldig. Grote manta roggen gezien bij Malta point. Witpunt haai.
Mooi koraal en kleurrijke vissen. Heel helder water vooral bij Orca Dive club.

Ard en Bea

Liquid Dive Adventures in Tofo Mozambique gecombineerd met 3 dagen safari in Krugerpark Zuid Afrika

Beschrijf hier uw duikreis

10 prachtige duiken gemaakt waar ik hoofdzakelijk op zoek was naar de Manta en walvishaai. Manta gevonden 😀 Je gaat met boot vanaf het strand. Meestal 2 duiken op een ochtend. Alles is goed... 10 prachtige duiken gemaakt waar ik hoofdzakelijk op zoek was naar de Manta en walvishaai. Manta gevonden 😀 Je gaat met boot vanaf het strand. Meestal 2 duiken op een ochtend. Alles is goed geregeld daar. Vriendelijk personeel. Leuke beachkamers die dagelijks schoongemaakt worden.
Zit restaurant op hetzelfde terrein waar je ontbijt. Heerlijke ontbijtjes.
De combinatie met Krugerpark was erg leuk. Ook daar alles goed geregeld. Mooie kamer, heerlijk eten, vriendelijk personeel. Safari’s ook goed geregeld met leuke gidsen.

Jacqueline Smeets

Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

Liveaboard rode zee. Alles super geregeld aan boord. Goede apperatuur, uitrusting, heerlijk eten, zeer behulpzaam en kundig personeel. En natuurlijk mooie duiken.

Rob Fokkinga

Nosy Be Madagaskar

14 duiken in 7 dagen
Elke ochtend opgehaald met de boot voor ons huisje
Enorm rijke onderwaterwereld met als bijzondere sightings Mantis Shrimp Frog Fish
Eagle ray Whitepoint reef...
14 duiken in 7 dagen
Elke ochtend opgehaald met de boot voor ons huisje
Eagle ray Whitepoint reef shark en enorme scholen vis vooral bij het natuurreservaat Tani Kely Island
Het koraal is nog niet zo erg aangetast als elders ter wereld

Anniek Beekhuizen

Beschrijf hier uw duikreis

Onze reis naar de Malediven begon chaotisch. Vanwege de overstromingen in Dubai hoorden wij pas op het vliegveld dat we niet mee mochten. Stress! Binnen no time had EWDR ons omgeboekt naar een... Onze reis naar de Malediven begon chaotisch. Vanwege de overstromingen in Dubai hoorden wij pas op het vliegveld dat we niet mee mochten. Stress! Binnen no time had EWDR ons omgeboekt naar een andere vlucht die zelfs rond dezelfde tijd vertrok! Super fijn!
De liveaboard op de White Pearl was geweldig! Prachtige luxe boot, hele leuke groep duikers (merendeel via EWDR), mooie duiken (ongeveer 3 per dag) met als hoogte punt een walvishaai. Het was onze eerste keer EWDR maar absoluut voor herhaling vatbaar!

Mar

Beschrijf hier uw duikreis

Alles was super goed geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar

Michiel Maiwald

Beschrijf hier uw duikreis

Luxe liveaboard reis met prachtige duiken en een ongeëvenaarde onderwaterwereld.

hansb

Candidasa Bali (Indonesië)

Beschrijf hier uw duikreis

Wat een geweldig advies van EWDR om hier naar toe te gaan! Orca duikschool is een klein duikcentrum, met veel persoonlijke aandacht en flexibiliteit. Ze hebben daar een enorm mooi duikpakket met... Wat een geweldig advies van EWDR om hier naar toe te gaan! Orca duikschool is een klein duikcentrum, met veel persoonlijke aandacht en flexibiliteit. Ze hebben daar een enorm mooi duikpakket met werkelijk adembenemende spots en ervaringen! Van Manta's tot wrakken en van prachtig koraal tot een veelheid aan vissoorten. Goed (Nederlands) gemanaged en goed begeleid. Ook voor opleidingen! Verblijf ca. 150 meter verderop in Ganesh Lodge, was minstens net zo perfect: Heel vriendelijke en behulpzame staf, een uitmuntende keuken en tegen lokale Balinese prijzen. Als je mooie duiken wilt maken weg uit de toeristische omgeving is dit dé plek waar herinneringen worden gemaakt! Ik ga zelf op zeker terug (in een ander seizoen)

Mieke Mombers

Egypte

Beschrijf hier uw duikreis

Wrakkentour Noord safari , 20 geweldige duiken gedaan, mooiste moment na enkele duiken snorkelen en zwemmen met dolfijnen.

Carpom@dds.nl

Bali

Beschrijf hier uw duikreis

10 duiken, wrak liberty bijzonder om te zien. Mooie duikstekken, elke dag weer wat anders.