Emma Jong

Slecht. Na een bestelling via afterpay kreeg ik een orderbevestiging en een track en trace mail. Ook van afterpay kreeg ik netjes een mail met de rekening. Echter werd de kleding nooit opgestuurd bleef de track en trace op post nl heeft het pakket nog niet ontvangen staan voor geruime anderhalve dag en werd er vervolgens zonder een mailtje of iets te laten horen het bedrag terug gestort en de kleding nooit opgestuurd. Erg jammer dat er geen contact is opgenomen waardoor je er vanuit gaat kleding te ontvangen en je de volgende dag kijkt hoe laat je pakket er is en met niks komt te zitten. De rede is mij nog steeds onbekend.

Reactie Eve's Fashion:

We vinden het erg jammer om te horen dat je een negatieve beoordeling plaatst. Helaas hebben wij vanuit Afterpay de opdracht gekregen om je bestelling te annuleren vanwege het vermoeden van fraude. Wij hebben je hier ook over gemaild.
Wij raden je aan om contact op te nemen met Afterpay om te vragen hoe dit zit, helaas zijn wij genoodzaakt om aan deze vraag te voldoen bij afterpay.
Wij vinden het spijtig dat je dit als niet tevreden hebt ervaren. Wij hebben hier helaas geen enkele invloed op.
Liefs Eve's Fashion

Score voor Eve's Fashion: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Niks dus uiteindelijk