Persoonlijk het advies om hier enkel te bestellen indien je er zeker van bent dat je het artikel wilt behouden. Indien je wil retouren, is de kans groot dat dit een probleem wordt voor consument.

Uit persoonlijke ervaring:
Een item besteld. Bij ontvangst bleek er een vlek in te zitten. Deze netjes geretourneerd zoals op site aangegeven. Daarbij (gelukkig) gemaild dat ik het item heb geretourneerd, en de reden van retour met foto’s als bewijslast.
Klantenservice was niet alleen slecht maar ook nog eens onrechtvaardig. Na 12 (!) dagen was de terugbetaling nog niet voldaan.
Uiteindelijk is retourverzending gevonden. En werd er via mailcontact het volgende vanuit verkoper gemeld:
Zoals je merkt hebben wij een strikt retourbeleid. Wij documenteren de producten voordat ze verzonden worden. Wij hebben deze body niet zo verzonden. We kunnen dit dan helaas ook niet accepteren.
Bovenstaande is absoluut onzin. En bewijslast toont aan dat deze wel zo is verzonden vanuit verkoper.
Ik (consument) heb aangegeven dit te hebben gemaild met foto’s van het vieze item als bewijslast. Echter was verkoper de mail kwijt geraakt. met als volgende melding:
Wij kunnen deze mail niet vinden, heb je voor ons een screenshot dan word dit uiteraard direct gecrediteerd aan je.
Uiteindelijk een screenshot gestuurd van de mail met bewijslast. Niks meer vernomen van verkoper maar gelukkig wel het geld terug. Contact hoeft absoluut niet meer, maar waarschuwen voor dit bedrijf lijkt me zeer terecht.
Voor mij persoonlijk geen Eve’s fashion meer. Niet op social media, maar zeker niet als consument

Reactie Eve's Fashion:

Beste Nina,
Wij hebben zoals besproken via de mail de body direct gecrediteerd naar je. Wij begrijpen dan ook je recensie niet zo goed. We hebben je de oplossing geboden die je wenste en hebben dit ook naar je gemaild.
Liefs Eve's Fashion

Score voor Eve's Fashion: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Top