Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Dave en Melissa Smit

We zijn super geholpen, zelfs tot op het laatste moment konden er nog dingen worden verandert, echt super!

misschien kunnen de zalen altijd worden voor gekoeld omdat het met veel mensen toch al snel warm wordt.

Prima georganiseerd, alles stond klaar.

Personeel mag iets aanweziger/actiever zijn bij binnenkomst.

Was helemaal geweldig en super goed georganiseerd!!

Geef duidelijk aan welke familie boven of onder het feest geeft. Anders komen mensen op het verkeerde feest terecht.

Ik heb alleen maar goede verhalen gehoord iedereen was zeer tevreden.
Ik heb alleen maar goede verhalen gehoord iedereen was zeer tevreden.
Zelf waren wij ook tevreden , de voorbereiding maar ook de dag zelf. Iedereen werkte hard mee om het voor ons een onvergetelijke dag te maken en kan zeggen dat het is gelukt.

Wellicht iets meer duidelijkheid over wat wél en niet mag zodat beide Partijen niet voor verassingen komen te staan. Verder ging alles goed. De offerte kan iets scherper Voor de lastige klanten maar... Wellicht iets meer duidelijkheid over wat wél en niet mag zodat beide Partijen niet voor verassingen komen te staan. Verder ging alles goed. De offerte kan iets scherper Voor de lastige klanten maar voor ons prima!

Leuke locatie met alles wat je nodig hebt. Van onze kant kwam er tijdens de voorbereiding af en toe een wijziging voor. Hier gingen de medewerkers van Event Center Fokker heel fijn en flexibel mee... Leuke locatie met alles wat je nodig hebt. Van onze kant kwam er tijdens de voorbereiding af en toe een wijziging voor. Hier gingen de medewerkers van Event Center Fokker heel fijn en flexibel mee om. Kortom, zeker een aanrader!

De bridgedrive uitstekend verlopen. mooie zalen

hapjes bij drive op tijd laten komen en niet bij de wisseling van de tafels.
nu hebben een aantal mensen geen hapje gehad.

We hebben weer een gezellig, goed verzorgd nieuwjaarsfeest gevierd.

We hebben een prima ervaring opgedaan. personeel is vriendelijk en levert service op hoog niveau.
Alle hapjes waren prima verzorgd in een gezellig aangepaste zaal.

René Jansen/ Dierenartspraktijk Overbos

We hebben het geheel als uitstekend ervaren. Vooral het buffet was fantastisch goed verzorgd. Ook de bediening was geweldig. Kortom een hele goede ervaring die we zeker aan anderen in onze vrienden-... We hebben het geheel als uitstekend ervaren. Vooral het buffet was fantastisch goed verzorgd. Ook de bediening was geweldig. Kortom een hele goede ervaring die we zeker aan anderen in onze vrienden- en kennissenkring zullen doorgeven.

Eventueel een goederenlift naar de bovenetage ivm vervoer van zware geluidsapparatuur.