Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Jaap en Wil Evers

Ons 50 JAAR Huwelijksfeest is een groet succes geworden mede door Event Center Fokker
alles was in de puntjes geregeld.
Nog super bedankt

geen alles was oke

mooy vision

Met heel veel plezier organiseren wij spirituele beurzen in Event Center Fokker. Niet alleen de ruimte leent zich er goed voor maar zeker de vriendelijkheid en het meedenken en doen van de... Met heel veel plezier organiseren wij spirituele beurzen in Event Center Fokker. Niet alleen de ruimte leent zich er goed voor maar zeker de vriendelijkheid en het meedenken en doen van de medewerkers van Fokker, doen ons keer op keer terug komen. Al met al een locatie met 5 sterren.

Heb ik niet. Zeer tevreden.

Pieter de Vries / Transavia

Wij hadden een zogenaamde Bosdag in het Event Center Foker, met 19 man. Het is ons goed bevallen.

Sommige collega's hadden lasr van de schommelende temperaturen.

G. Lamers

Uitstekend. Goede afspraken die goed zijn nagekomen. Aanrader.

Erik Hooge

Heel goed

Zou ik niet weten

Kivelly Baaij

Wij hebben hier op Vrijdag 13 Oktober ons trouwfeest gevierd en wat was het top geregeld alle wensen zijn nagekomen door Fokker het was in een woord TOP

Er valt vanuit niks te verbeteren wij hebben een top trouwfeest gehad

Uitstekende afhandeling van het evenement.

Boera

Zaalhuur tbv een crematie/condoleance.

Ontzettend mooie locatie waar wij samen met de familie een eigen gebracht hapje en drankje hebben kunnen nuttigen na de crematie ceremonie. Zaalhuur tbv een crematie/condoleance.

Grote, nette zaal met een bar.
Zeer vriendelijk contact met de eigenaren voorafgaand en tijdens de condoleance.
Aanrader!

Roel en Kim Verkruisen.

Wij hebben op 22 september ons trouwfeest bij Fokker gevierd. Vanaf het moment dat wij arriveerden om 17.00 uur, tot het moment dat wij 's nachts om 01.00 u gingen, was alles tot in de puntjes... Wij hebben op 22 september ons trouwfeest bij Fokker gevierd. Vanaf het moment dat wij arriveerden om 17.00 uur, tot het moment dat wij 's nachts om 01.00 u gingen, was alles tot in de puntjes geregeld. Wij hebben ons nergens zorgen over hoeven maken, waardoor wij optimaal van alles hebben kunnen genieten. Het eten, het drinken, de taart, de muziek.....alles was tot in de puntjes geregeld. Tijdens de aanloop naar de dag toe, hebben wij een aantal keer met Mariska Fokker om de tafel gezeten. Zij heeft ons tips gegeven over bijvoorbeeld de ijstaart, ze hebben een dj in huis, waar we ook enorm over te spreken waren.

Joke van Groenigen

We hebben een heel fijn feest gehad ( 50 jaar getrouwd). Alles wat we wilden kon gerealiseerd worden. De mogelijkheid om het koor te laten zingen en dit voor mijn man geheim te houden heb ik... We hebben een heel fijn feest gehad ( 50 jaar getrouwd). Alles wat we wilden kon gerealiseerd worden. De mogelijkheid om het koor te laten zingen en dit voor mijn man geheim te houden heb ik bijzonder gewaardeerd. De zaal was gezellig, de bediening prima, het eten was goed, als enige op/aanmerking: ik had verwacht dat er bij het ijs vers fruit zou zijn, we moesten daar heel wat extra voor betalen, maar ik had dat misschien niet expliciet genoemd, omdat ik daar gewoon van uit ging.
Verder niets dan lof!

niet