Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Boera

Zaalhuur tbv een crematie/condoleance.

Ontzettend mooie locatie waar wij samen met de familie een eigen gebracht hapje en drankje hebben kunnen nuttigen na de crematie ceremonie. Zaalhuur tbv een crematie/condoleance.

Grote, nette zaal met een bar.
Zeer vriendelijk contact met de eigenaren voorafgaand en tijdens de condoleance.
Aanrader!

Roel en Kim Verkruisen.

Wij hebben op 22 september ons trouwfeest bij Fokker gevierd. Vanaf het moment dat wij arriveerden om 17.00 uur, tot het moment dat wij 's nachts om 01.00 u gingen, was alles tot in de puntjes... Wij hebben op 22 september ons trouwfeest bij Fokker gevierd. Vanaf het moment dat wij arriveerden om 17.00 uur, tot het moment dat wij 's nachts om 01.00 u gingen, was alles tot in de puntjes geregeld. Wij hebben ons nergens zorgen over hoeven maken, waardoor wij optimaal van alles hebben kunnen genieten. Het eten, het drinken, de taart, de muziek.....alles was tot in de puntjes geregeld. Tijdens de aanloop naar de dag toe, hebben wij een aantal keer met Mariska Fokker om de tafel gezeten. Zij heeft ons tips gegeven over bijvoorbeeld de ijstaart, ze hebben een dj in huis, waar we ook enorm over te spreken waren.

Joke van Groenigen

We hebben een heel fijn feest gehad ( 50 jaar getrouwd). Alles wat we wilden kon gerealiseerd worden. De mogelijkheid om het koor te laten zingen en dit voor mijn man geheim te houden heb ik... We hebben een heel fijn feest gehad ( 50 jaar getrouwd). Alles wat we wilden kon gerealiseerd worden. De mogelijkheid om het koor te laten zingen en dit voor mijn man geheim te houden heb ik bijzonder gewaardeerd. De zaal was gezellig, de bediening prima, het eten was goed, als enige op/aanmerking: ik had verwacht dat er bij het ijs vers fruit zou zijn, we moesten daar heel wat extra voor betalen, maar ik had dat misschien niet expliciet genoemd, omdat ik daar gewoon van uit ging.
Verder niets dan lof!

niet

Gerbrand Rietveld

Uitstekende lokatie en we hebben er een goed feest kunnen geven.

Verbeterpunten niet noodzakelijk alles is volgens het boekje gerealiseerd.
Tips makkelijkere geluidsinstallatie compatibiliteit voor andere dj's en zangers

Harmen

Duidelijke offerte en afspraken. Luisteren goed naar je wensen en doen er alles aan om een top-feest te hebben. Vrijwel alles was mogelijk. Diner was gevarieerd en lekker en ruim voldoende.

L.H. Cabenda

Iedereen op het feest heeft genoten en was tevreden

nvt

Dave en Melissa Smit

We zijn super geholpen, zelfs tot op het laatste moment konden er nog dingen worden verandert, echt super!

misschien kunnen de zalen altijd worden voor gekoeld omdat het met veel mensen toch al snel warm wordt.

Prima georganiseerd, alles stond klaar.

Personeel mag iets aanweziger/actiever zijn bij binnenkomst.

Was helemaal geweldig en super goed georganiseerd!!

Geef duidelijk aan welke familie boven of onder het feest geeft. Anders komen mensen op het verkeerde feest terecht.