Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Hans&Nadine Nap

Wij zijn zeer tevreden over deverzorging van onze bruiloft. Prima verzorgd , en precies zo als wij het ons voorgesteld hadden.

Geen. Gewoon zo doorgaan

Bruiloft George & Nelly

Beste medewerkers van Fokker. Hartelijk dank voor het praktische meedenken vooraf om onze huwelijksfeest zo ontspannen mogelijk te maken. We hebben op de dag zelf ontzettend genoten. Hartelijk dank... Beste medewerkers van Fokker. Hartelijk dank voor het praktische meedenken vooraf om onze huwelijksfeest zo ontspannen mogelijk te maken. We hebben op de dag zelf ontzettend genoten. Hartelijk dank voor de service die rustig op de achtergrond maar adequaat wordt uitgevoerd. De gasten hebben het naar hun zin gehad en wij ook. Fijn ook dat er overleg was als het moest maar niet onnodig. Hartelijk dank voor alle behulpzaamheid en service voor deze dag.

We hebben lang nagedacht maar konden niets vinden...

We hebben hier op 1 april een baby shower gehad, was allemaal prima geregeld.

Jaap en Wil Evers

Ons 50 JAAR Huwelijksfeest is een groet succes geworden mede door Event Center Fokker
alles was in de puntjes geregeld.
Nog super bedankt

geen alles was oke

mooy vision

Met heel veel plezier organiseren wij spirituele beurzen in Event Center Fokker. Niet alleen de ruimte leent zich er goed voor maar zeker de vriendelijkheid en het meedenken en doen van de... Met heel veel plezier organiseren wij spirituele beurzen in Event Center Fokker. Niet alleen de ruimte leent zich er goed voor maar zeker de vriendelijkheid en het meedenken en doen van de medewerkers van Fokker, doen ons keer op keer terug komen. Al met al een locatie met 5 sterren.

Heb ik niet. Zeer tevreden.

Pieter de Vries / Transavia

Wij hadden een zogenaamde Bosdag in het Event Center Foker, met 19 man. Het is ons goed bevallen.

Sommige collega's hadden lasr van de schommelende temperaturen.

G. Lamers

Uitstekend. Goede afspraken die goed zijn nagekomen. Aanrader.

Erik Hooge

Heel goed

Zou ik niet weten

Kivelly Baaij

Wij hebben hier op Vrijdag 13 Oktober ons trouwfeest gevierd en wat was het top geregeld alle wensen zijn nagekomen door Fokker het was in een woord TOP

Er valt vanuit niks te verbeteren wij hebben een top trouwfeest gehad

Uitstekende afhandeling van het evenement.