Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Anna

We hebben ons feestje bij de Fokker gehad. Echt tot de puntjes verzorgd . Het eten was onwijs lekker en meer dan genoeg.
Alle prijzen en voorwaarden heel duidelijk . Wij zijn heel tevreden ....
Alle prijzen en voorwaarden heel duidelijk . Wij zijn heel tevreden .
Echt een top locatie !

Natasha Wiel

Het was voor mij en ook mijn gasten een geslaagde avond. Heel veel locaties bieden tot 24:00 uur aan en dat het bij Event Center Fokker iets later kan is een groot voordeel. Wij hebben echt... Het was voor mij en ook mijn gasten een geslaagde avond. Heel veel locaties bieden tot 24:00 uur aan en dat het bij Event Center Fokker iets later kan is een groot voordeel. Wij hebben echt genoten. De professionaliteit en de gastvrijheid van de bediening was fantastisch en dat kreeg ik steeds te horen. Sfeervolle zaal, schoon en netjes . Wat ik het meest waardeerde is de flexibiliteit van mevr. Fokker. Perfecte locatie voor elk feestje!!

Marco Hartman

Bediening op het feest was zeer goed.

Ingrid Puls

Wij vonden het geweldig, erg goed verzorgd.

Petra

Superleuke en zeer verzorgde avond! Mijn 50ste verjaardag was een geweldig feest!

Goofy

Prima feest

Trap lift

Susanne

Fantastische ervaring heerlijke dag gehad!!

Charlotte en Han

Afgelopen vrijdag onze bruiloft gehouden in familiekring met aansluitend het bruiloftsfeest. Lekker makkelijk, alles op 1 locatie. Het is een topdag geworden. Ontspannen en uitmuntend verzorgd.... Afgelopen vrijdag onze bruiloft gehouden in familiekring met aansluitend het bruiloftsfeest. Lekker makkelijk, alles op 1 locatie. Het is een topdag geworden. Ontspannen en uitmuntend verzorgd. Mariska is een lieve vrouw die alles tot in de puntjes verzorgt, en indien nodig heel flexibel op de momenten bijstuurt. Daarbij wordt ze bijgestaan door een goed team van professionals die de zaken zo regelen (ombouwen zaal bijvoorbeeld) dat je er eigelijk niets van merkt.
Wij hebben echt een topdag gehad en kunnen iedereen de service en gastvrijheid van Mariska en haar medewerkers aanbevelen

Ik zou niet anders kunnen zeggen dan "doorgaan zoals jullie bezig zijn, 't is helemaal top"

Afgelopen zaterdag onze 25 jarige bruiloft gevierd. Alles,vanaf het moment van bespreken tot het einde van ons feest,super geregeld. Echt alles kon en niks was teveel. De bediening was top, hele... Afgelopen zaterdag onze 25 jarige bruiloft gevierd. Alles,vanaf het moment van bespreken tot het einde van ons feest,super geregeld. Echt alles kon en niks was teveel. De bediening was top, hele leuke gezellige mensen. Bedankt mede dankzij jullie was het voor ons een onvergetelijke avond.

Joop & Francis

Op 14 juli vierden wij de 80ste verjaardag van Joop en tegelijker tijd ons 50 jaar samenzijn. We vonden in het Fokker Event Center de perfecte plek voor ons feestje! De locatie, begeleiding en het... Op 14 juli vierden wij de 80ste verjaardag van Joop en tegelijker tijd ons 50 jaar samenzijn. We vonden in het Fokker Event Center de perfecte plek voor ons feestje! De locatie, begeleiding en het koud buffet hebben zeker bijgedragen aan de feestvreugde. Onze gasten hebben ons op allerlei manieren laten weten dat ze een fantastische middag hebben gehad. Deze pluimen schuiven we graag door naar Mariska en staf. Onze hartelijke dank nogmaals en misschien tot een volgende gelegenheid.