Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Pascalle (& Pim)

Door Corona moesten wij van trouwlocatie wisselen. Door te zoeken naar een ruime locatie waar 100 mensen in konden kwamen we terecht bij Fokker. En we hadden niet beter kunnen kiezen. Niet alleen... Door Corona moesten wij van trouwlocatie wisselen. Door te zoeken naar een ruime locatie waar 100 mensen in konden kwamen we terecht bij Fokker. En we hadden niet beter kunnen kiezen. Niet alleen was Mariska onwijs goed bereikbaar, ze was flexibel en dacht mee. Wat heel fijn is speciaal in deze tijd. We hebben een onwijs mooie dag gehad met op die dag ook heel aardig personeel en echt super lekker avond eten! Fokker (en speciaal Mariska) bedankt voor een coronaproof bruiloft die toch warm en gezellig was!

ICBS De Vredeburg

Een bedrijfsfeest in deze lastige corona tijd is mogelijk!
We hebben een heerlijke BBQ en "Let's quiz together" gespeeld.
Voorafgaand, wordt er goed naar je wensen geluisterd. Ze staan...
Een bedrijfsfeest in deze lastige corona tijd is mogelijk!
We hebben een heerlijke BBQ en "Let's quiz together" gespeeld.
Voorafgaand, wordt er goed naar je wensen geluisterd. Ze staan daar ook open voor er iets mee te doen. Communicatie verloopt goed. De avond zelf is super verlopen. Er is goed nagedacht over hoe je in deze tijd een feest kan geven. Eten, goede kwaliteit.
Quiz door een eventbureau was geweldig. Zij zijn enthousiast en brengen de sfeer er goed in. Bediening: goed en snel. We zijn zeer tevreden. ICBS De Vredeburg, Hoofddorp

Geen.

Fam. Van den Heuvel

Wij, fam. Van den Heuvel, vierden ons 50-jarig huwelijksfeest met een aangeklede borrel!
Het was zeer geslaagd! Mooie en gezellige lokatie en uitstekend personeel!

Zijn er niet!

Goed verzorgde avond, duidelijke communicatie vooraf

meer en beter licht op het buffet, als gevolg van de beperkte verlichting kwamen de gerechten van het buffet niet tot goed uit. e

Trumpets of the Lord

Het feest t.g.v. het 50 jarig bestaan van ons koor was heel erg geslaagd. Een sfeervolle zaal, een goede bediening door vriendelijk personeel en heerlijk eten. Voor herhaling vatbaar.

Er zijn geen verbeterpunten.

Albert en Yvonne van Engeland

Wij hebben op 18 oktober 2019 bij Event Center Fokker onze bruiloft gehouden. Allereerst willen wij melden dat de begeleiding naar deze dag in één woord fantastisch is geweest. Er wordt zeer goed... Wij hebben op 18 oktober 2019 bij Event Center Fokker onze bruiloft gehouden. Allereerst willen wij melden dat de begeleiding naar deze dag in één woord fantastisch is geweest. Er wordt zeer goed meegedacht waarbij de klant centraal staat. Wij hebben zowel de ceremonie, diner en feest bij Event Center Fokker gehouden. Wij hebben alle vrijheid gekregen om de zaal, in samenwerking met een externe partij, naar eigen idee in te richten. Hierbij was natuurlijk de ervaring van Event Center Fokker onontbeerlijk. Samen is de zaal volledig omgetoverd tot een zeer sfeervolle locatie, waarbij de plechtigheid, receptie, diner en feest prachtig in elkaar overliepen. De medewerkers van Event Center Fokker hebben gedurende de dag alles prefect geregeld. Of het nou ging om de zaal tijdens de dag gedeeltelijk om te zetten of het verzorgen van de bruidstaart dan wel het bereiden en uitserveren van het diner. Alles tip top geregeld. Tijdens het feest werden de drankjes en heerlijke gevarieerde hapjes volledig en zeker ruimschoots verzorgd. Wat hebben wij een complimenten gekregen over de locatie, de inrichting, kwaliteit en verzorging van het diner en het feest. De credits hiervoor zijn toch echt voor Event Center Fokker.
Wij gaan ons volgende feest hier zeker weer houden.

Event Center Fokker heel veel dank voor het verzorgen van een voor ons onvergetelijke dag.

Albert en Yvonne van Engeland

Ga zo door

Fam Warner

Wij hebben onze receptie, diner en ons bruidsfeest bij fokker gehouden. En zijn zeer tevreden! Prijs kwaliteit is helemaal in verhouding. Fijn dat de offerte duidelijk is en je niet meer voor... Wij hebben onze receptie, diner en ons bruidsfeest bij fokker gehouden. En zijn zeer tevreden! Prijs kwaliteit is helemaal in verhouding. Fijn dat de offerte duidelijk is en je niet meer voor verassingen komt te staan.

Wij kunnen zo snel niks bedenken, we hebben een super dag gehad!

Sebina

Wij zijn super tevreden. We vonden het een toplocatie. Prachtige ruimte, erg sfeervol ingericht en we zijn zeer gastvrij ontvangen.

Geen verbeterpunten, tip: ga zo door.

Ciska

Het feest van mijn vader was super! De communicatie vooraf, de zaalinrichting, de geschonken dranken, de sfeer en de bediening waren top! Ook konden wij na afkoop onze eigen catering nuttigen wat... Het feest van mijn vader was super! De communicatie vooraf, de zaalinrichting, de geschonken dranken, de sfeer en de bediening waren top! Ook konden wij na afkoop onze eigen catering nuttigen wat voor Indonesische families uiteraard een must is! ;-)
Zeer geslaagd feest!

Aanrader!

Bloem

Op 5 april het feest voor een 50e verjaardag gevierd. Prima geregeld allemaal. Enige minpunt was dat er bij de ingang geen verwijzing was waar de genodigden heen moesten. Daardoor zijn een aantal... Op 5 april het feest voor een 50e verjaardag gevierd. Prima geregeld allemaal. Enige minpunt was dat er bij de ingang geen verwijzing was waar de genodigden heen moesten. Daardoor zijn een aantal gasten bij het verkeerde feest binnen gelopen. Dit was gelukkig al snel verholpen door de medewerkers van Fokker die iedereen uiteindelijk naar de juiste zaal verwezen.
Verder was de service uitstekend en hebben wij een mooie avond gehad