Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

Fam Dors

Fijne ontvangst en aankleding van de feestzaal. Het arrangement wat wij hebben was prima verzorgd. Wat ook prettig is dat je een eigen catering mag mee brengen.

€350,- extra voor borden en bestek vonden wij een beetje aan de hoge kant.

Rodenor Estimada

Wij zijn zeer tevreden over hoe de avond was verlopen.
De service was top! Vriendelijk en heel flexibel wanneer wij een dag eerder wilde versieren en om extra benodigdheden vroegen.

Vos

Heel erg genoten!

Niet van toepassing.

Teus Visser

Perfect verzorgde feestavond !

Solina Netherlands -Frans Bon

Goede begeleiding door Mariska, alles geregeld zoals besproken,fijne atmosfeer, personeel prima. gasten waren zeer tevreden.

aangezien het een alcoholvrij feest met diner was hadden sommige gasten ook alcoholvrije wijn verwacht te kunnen bestellen. die was er helaas niet buiten het aperitief om. wellicht een... aangezien het een alcoholvrij feest met diner was hadden sommige gasten ook alcoholvrije wijn verwacht te kunnen bestellen. die was er helaas niet buiten het aperitief om. wellicht een verbeterpuntje voor een volgende keer.

Haarlemmermeer Lyceum

Prettige samenwerking en fijne locatie.

Dit werd al gedurende de ochtend opgelost: beide gehuurde ruimtes bedienen. Tip: ook de lunch op 2 plaatsen aanbieden.

Jumbo Hofman Hoofddorp

Wij hebben dit jaar wederom een fantastische nieuwjaasborrel gehad voor onze medewerkers.

Niet van toepassing, eventcenter Fokker is een bedrijf met veel ervaring waar wij met een gerust hart onze evenementen aan over laten.

SB facility service

Super bedrijf feest georganiseerd

alles was top in orde

Rene Kroezen

Goede locatie, prettige bediening,

Rode wijn is van te slechte kwaliteit

Club Pan-European Nederland (CPEN)

ALV Club Pan-European Nederland perfect verlopen

Oude sloopauto naast de deur weghalen. Dit doet afbreuk aan uitstraling van bedrijf.