9.5/10
8.5/10

R. de Langen/ Strukton

Via de leasemaatschappij met EV Compagny in contact gekomen.
Zowel in de voorbereiding, overleg over de offerte etc. als in de uitvoering als prettig en accuraat ervaren.

Wat mij als eerste te binnen schiet: prettig, klantvriendelijk, netjes, goed bereikbaar.
Eigenlijk allemaal heel gewoon maar tegenwoordig meer uitzonderlijk.

Het enige is dat het me niet snel genoeg ging. Ik heb ondertussen 6 weken de auto in mijn bezit en sinds gisterenavond voor het eerst kunnen opladen. In de afgelopen weken het ik ca. 3x per week vanaf het dorp terug gewandeld (=2km/keer). Terug regelde ik over het algemeen een lift. Niet optimaal maar wel goed voor de gezondheid.
Die 6 weken is overigens niet op het conto van EV. De eerste twee weken gingen verloren door miscommunicatie tussen werkgever en leasemaatschappij. De laatste week ging verloren doordat de meterkast niet voldeed.
Bestelgemak is n.v.t. is door de leasemaatschappij verzorgt. De beoordeling is voor het offertetraject

Piet

EV Company heeft bij mij thuis (car port) een laadpunt geplaatst voor mijn nieuwe elektrische auto. Duidelijke offerte en prima dienstverlening volgens de planning. Heel goed gedaan! Dank.

- oplossingsgericht
- afspraken nakomen
- meedenken

- vooraf checken of de monteur, alles wat nodig is voor de installatie, bij zich heeft (bijv. CT klem).

Correct bedrijf, goede communicatie, doen wat ze beloven

Goede interne communcatie tussen de verschillende service afdelingen
Prima installatie
Goede aftersales

Nette oplevering, zeer correcte medewerkers

Communicatie tussen leasebedrijf en installatiebedrijf was erg moeizaam, met forse vertraging tot gevolg.
De toegezegde spoed werd allengs verlengd van 2-3 weken tot 4-6 weken...

Michiel Boellaard Strukton RAIL

De service betrokkenheid spraken mij van het begin al aan, daarna is ook de aftersales uitstekend verzorgd.

Sterke punt van EV company is de samenwerking en dan ook de samenwerking tussen de collega's van EV company onderling.

Hou dit vast ;-)

Leo

Heel vriendelijke,beleefde en behulpzame mensen.
Een dikke pluim voor het bedrijf.
Een vlotte en prettige samenwerking, aangenaam om te winkelen.
Ik beveel dit bedrijf zeker en...

Een probleem met de lader is probleemloos en vlot tot een goede oplossing gekomen.
Er kwam snel een voordelige en goede oplossing voor het probleem.
Goede opvolging van de bestelling.

Alles is vlot verlopen zonder problemen. Voor mij kan het niet beter.

Nette communicatie. Enthousiaste medewerkers. Korte lijnen. Het werkelijke werk (montage van de paal) wordt door ZZP'ers gedaan. Communicatie met (veel te drukke) ZZP'er verliep moeizaam: ging veel...

Nette communicatie. Enthousiaste medewerkers. Korte lijnen. Ter zake kundig bij beheer op afstand van de laadpaal.

Het werkelijke werk (montage van de paal) wordt door ZZP'ers gedaan. Communicatie met (veel te drukke) ZZP'er verliep moeizaam: ging veel tijd overheen voordat een schouw werd gedaan (ook door vakantieperiode)....daarna gaat ook wat tijd verloren door goedkeuringen van Leasemy en fleetowner. Op beide aspecten kan EVComapny strakker managen.

mrp

Proactieve club en enthousiaste mensen die passie voor hun vak hebben

zeer beleefde en professionele medewerkers (team Shariff) die thuis de laadpaalvoorziening hebben ingeregeld

niet technische klanten zoals ik worden soms met vragen geconfronteerd waar we geen antwoord op hebben. dummy proof vraagstelling is dan blijkbaar nodig. Deze kan nog verbeterd worden.

Edwin Roos

Positief, ondanks de extreme drukte positief en attent.

Meedenken door de medewerkers.

Zeer nette medewerkers, helaas wel veel verschillende contactpersonen gehad waardoor ik meerdere malen dezelfde vragen heb moeten afstemmen.