Hoe heeft u het adviseringstraject ervaren?
8.2/10
Hoe verliep het inplannen van de installatieafspraak?

Vitas

Via lease maatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Communicatie gaat zeer stroef en afspraken worden niet nagekomen

Frans Eschauzier

Via Noteboom Barendrecht

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Eerste oplevering was niet helemaal goed, maar razendsnelle correctie-actie daarop maakte me uiteindelijk tot een zeer tevreden klant!

Niet belangrijk

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Na 7x langs te zijn geweest om de laadpaal te installeren blijkt dat de laadpaal het niet doet. Service zwaar onder de maat, slechte openingstijden.

Exact

Via de leasemaatschappij.

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Een zeer positief gevoel achtergelaten.

Thomas

Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Het is erg onpraktisch dat de klantenservice niet telefonisch bereikbaar is als je een vraag hebt. Ook de online service werkt alleen als je eerst een formulier invult? Onnodig bureaucratisch

Bruker

Via leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Service is zwaar beneden peil. Probeer al een week een storing door te geven via de diverse communicatie kanalen, maar er wordt nooit gereageerd.

TE

Prive

nee

Antea Group

Via mijn Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

Ik heb "goed" aangegeven bij installatie, maar eigenlijk moet ik "zeer goed" geven, tijdens de installatie waren er sporen van sluiting te zien in de huidige kast. Er is toen adequaat besloten door... Ik heb "goed" aangegeven bij installatie, maar eigenlijk moet ik "zeer goed" geven, tijdens de installatie waren er sporen van sluiting te zien in de huidige kast. Er is toen adequaat besloten door uw medewerker een nieuwe meterkast te adviseren; een ZEER goed en veilig advies -> hij zei: "veiligheid boven alles!"
Binnen een uur na het vertrek van de installateur belde een medewerker van EV om de vervolgstappen te bespreken, snelle proactieve actie; top!

Daarnaast bleek er ook te weinig ruimte in de meterkast te zijn-> tip: stuur voor de installatie datum fysiek iemand langs voor een schouw, mijn foto's van de meterkast gaven blijkbaar geen volledig beeld.

Audax

Via de Leasemaatschappij

Heeft u nog verdere op-/ of aanmerkingen?

De personen die aan huis de installatie hebben uitgevoerd waar kundig en vriendelijk.

Kevin

Leasemaatschappij