de Wondere Wereld

Op 23 april is de stretchtent geplaatst bij ons woon- en werkinitiatief de Wondere Wereld. Er is supersnel en kundig gewerkt waardoor de tent met een aantal uurtjes stond. Een aantal jongeren heeft... Op 23 april is de stretchtent geplaatst bij ons woon- en werkinitiatief de Wondere Wereld. Er is supersnel en kundig gewerkt waardoor de tent met een aantal uurtjes stond. Een aantal jongeren heeft ook nog kunnen helpen met het opzetten. Erg leuk in het contact naar hen toe. Daarna was er zelfs tijd over was voor een potje voetbal met een aantal jongeren! In de aanloop ook prettig contact gehad met de kantoor/verkoopafdeling.
Een prachtig voorbeeld van een goed, betrouwbaar bedrijf met oog voor haar klanten.

Camping domaine Le Peyral

Afgelopen seizoen hebben wij met veel plezier genoten van de tent (4.5Mx8M). Super mooie sterke kwaliteit! Fijn advies gekregen van de mannen van Eurostrechtent! Snelle levering bij ons op de... Afgelopen seizoen hebben wij met veel plezier genoten van de tent (4.5Mx8M). Super mooie sterke kwaliteit! Fijn advies gekregen van de mannen van Eurostrechtent! Snelle levering bij ons op de camping in zuid-Frankrijk! Helemaal super!

Stretchtenthurentwente

Betrouwbaar goede service en goede kwaliteit tenten.

Maas Tentverhuur

Een heel goed contact met mij als klant , hoge kwaliteit van de materialen en snelle leveringstijden. Alles om mij als klant te ondersteunen dus zeer tevreden .

Eric Derksen

Prima service en goede kwaliteit

MoreStorage

Fantastische tent, de mannen gaven een super uitleg over hoe in het vervolg m zelf op en af te breken. Het wordt "Tent" doet dit product echt tekort het is een "Flexibele Event Ruimte" die je... Fantastische tent, de mannen gaven een super uitleg over hoe in het vervolg m zelf op en af te breken. Het wordt "Tent" doet dit product echt tekort het is een "Flexibele Event Ruimte" die je "Event" echt een trapje hoger brengt.

Stichting KVL

Een keurig bedrijf met de juiste communicatie. Plaatsing van de tent ging soepel. Aardig personeel en meedenkend. Bij nog een aanschaf van een tent, zeker weer Eurostretch.

Nosjuh's Catering

Last minute een Stretchtent 10,5x20 meter besteld en binnen 1 week geleverd gekregen. Helemaal top. Ze denken goed met je mee.

Viktor

Al meerdere stretchtenten aangekocht bij Eurostretch, steeds van topkwaliteit. Dank aan gans het team

A-tention UG

Zeer vriendelijk, persoonlijk en professioneel