De beoordeling van 5-9-2017 wil ik graag herzien.
De betaling is netjes opgelost door éénmalig te leveren op rekening.
De communicatie is prima verlopen via chat met een medewerker.

Bert Klompenmaker Mechanical and Automotive Engineering

Ook bij deze herhaalaankoop ben ik wederom blij verrast met de lage prijzen en uitstekende kwaliteit. De minimale ordegrootte is eigenlijk het enige nadeel dat ik bij deze leverancier kan bedenken...

Eenvoudige maar zeer effectieve website met goede technische documentatie of verwijzingen daarnaar.

Ook per telefoon goed geholpen

gedegen levering, lage prijs.

Willem Kelders

Buitengewoon slecht. Wij hebben anderhalve week geleden besteld en betaald. Totaal geen feedback of status over de bestelling ontvangen. Uiteindelijk na diverse malen mailen zonder antwoord te...

Het meest sterke punt van dit bedrijf is dat er geen sterke punten zijn.

Reactie European-fasteners.com:

Tjaa...., zoals ook uit al onze beoordelingen blijkt is onze service erg goed en prijsverschil met onze medeaanbieders erg groot, wat ook blijkt uit de vele herhaalbestellingen van onze klanten.
In al uw correspondentie met ons heeft u een negatieve toon, ondanks dat wij alles in het werk stellen om u als nieuwe klant tevreden te stellen,
Uw zending was enige dagen vertraagd zoals ook aan u aangegeven echter ook deze reactie geeft duidelijk aan op welke wijze u communiceert.
U als verhuurbedrijf zou naar onze mening moeten weten dat een dergelijke manier van communiceren niet erg professioneel is.
Het spijt ons dat u onze service als zo ervaren heeft.

Alleari bv

Uitstekende leverancier

Duidelijke website, goede prijzen

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw reactie, het is ook zeer prettig om zaken met u te doen.
Duidelijke en prettige manier om mee te communiceren.

rvs-schuur.nl

Jammer dat je voor €175 moet bestellen.
Mijns inziens is bedrijfstechnisch €75,- ook goed voor het klanten bestand uit te breiden.

goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie European-fasteners.com:

Wij danken u voor uw reactie echter vinden het jammer dat ondanks dat u ook in ons telefonisch onderhoud aangaf zeer tevreden te zijn over onze perfecte kwaliteit,lage prijzen en uitgebreide assortiment, toch maar 3 sterren ipv de beoogde 5 sterren heeft gegeven.

the Drommels

Inkopen gedaan voor bedrijf

De order kon makkelijk aangepast worden nadat er al besteld was. Product kwam op tijd binnen.

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk bedankt voor uw reactie, en prettig om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Hoogenboom las- & Procestechniek

Zeer goed!!

Duidelijk en overzichtelijke web site

Reactie European-fasteners.com:

Bedankt voor uw positieve reactie en wij hopen u weer snel in onze shop te mogen begroeten.

Goede ervaring levering op tijd en kwaliteit naar behoren.

Flexibel