havenlodge

Perfect

gewoon perfect

BEOORDELING

VIA INTERNET SCHROEVEN BESTELD, PRIJS IETS TE HOOG I.V.M. COLLEGA. GOEDE SORTERING EN RUIME KEUZE IN TYPES EN MATEN.

G-Bloxx

Levering RVS delen

L.S. Inlangs heb ik een bestelling bij EF geplaatst, helaas heb ik maar te delen de order ontvangen.
Ik had verwacht dat deze later uitgeleverd zou worden, maar tot op heden geen nalevering of een reactie van EF gekregen ivm back orders, Eerdere leveringen waren Oke.
Ik heb de dopmoer M5 2000 stuks, de dopmoer M8, 600 stuks, m5 veerring 2000 niet geleverd gekregen.

Met een vriendelijke groet,

Michel Bos G-Bloxx

Zeer goed

uitstekend

Zeer goed en betrouwbaar bedrijf

Hebben hier al geregeld gekocht. Goede kwaliteit tegen de beste prijs in de markt.Hebben zij het niet dan wordt het moeilijk.Zeer profesionele werkwijze. Wij zijn hier zeer tevreden over en kunnen... Hebben hier al geregeld gekocht. Goede kwaliteit tegen de beste prijs in de markt.Hebben zij het niet dan wordt het moeilijk.Zeer profesionele werkwijze. Wij zijn hier zeer tevreden over en kunnen alleen maar adviseren, probeer het zelf !

Han

Website wordt steeds beter, goede prijzen, nog wel enige verbeterpunten.

Smitbros.

Uitstekend

zeer goede service en advies bij telefonisch contact

R. Veenendaal

Snel en vakkundig advies. Prima produkten voor een scherpe prijs.

Snel en vakkundig advies. Een fout in de levering werd onmiddellijk hersteld.
Prima produkten voor een zeer scherpe prijs.

Ruud

Super

Superprijs en zeer snelle levering ga zo door

Bol Technische Service

Zeer snelle en correcte levering

De bestelde spullen werden na twee dagen al geleverd.