Henk den Hartog servicebedrijf

De web shop is makkelijk en ook goed advies.

grote voorraad.

Reactie European-fasteners.com:

Beste Henk, bedankt voor uw lovende woorden, vanaf medio januari 2017 hopen wij nog een groot aantal producten aan onze shop te kunnen toevoegen.
Daarnaast zal onze shop geheel vernieuwd worden...
Daarnaast zal onze shop geheel vernieuwd worden om het u als klant nog makkelijker te maken.

Muilwijk

Goed, helaas een foutje bij de levering. Het werd met spoed nageleverd en het verkeerd geleverde product mocht ik gratis houden als compensatie. Goede service en goed bereikbaar.

Prijzen zijn scherp.

Reactie European-fasteners.com:

Geachte heer Muilwijk, bedankt voor uw positieve reactie en wij hopen u graag weer in onze shop te mogen begroeten.

Royal Fence specialist in houten hekken

Scherpe prijzen, goed materiaal

Reactie European-fasteners.com:

Dank u wel voor uw positieve reactie

Beurze ijsmachines

Producten en hun prijs zijn goed. Verpakking is minder, pallet waarop het vervoerd werd, was slechte kwaliteit (miste een plank) waardoor meerdere verpakkingen door de bodem vielen en door de hele... Producten en hun prijs zijn goed. Verpakking is minder, pallet waarop het vervoerd werd, was slechte kwaliteit (miste een plank) waardoor meerdere verpakkingen door de bodem vielen en door de hele vrachtwagen gingen. Dankzij goede chauffeur toch niks kwijtgeraakt.

uitgebreid assortiment

Reactie European-fasteners.com:

Dank uw wel voor uw positieve reactie ondank dat de pallet beschadigd was. Het kan wel eens voorkomen dat tijdens het laden en lossen de lepels van de heftruck een deel van de pallet beschadigen. Om... Dank uw wel voor uw positieve reactie ondank dat de pallet beschadigd was. Het kan wel eens voorkomen dat tijdens het laden en lossen de lepels van de heftruck een deel van de pallet beschadigen. Om deze reden zijn onze orders dan ook extra verpakt in een kartonnen palletdoos.
In uw geval is blijkbaar door het afbreken van deze ligger ook de kartonnen doos deels beschadigd. Wij hopen dat dit bij een volgende orde dan ook niet meer voorkomt en bieden u dan ook nogmaals onze excuses aan.

karel van puijenbroek

Eerste keer besteld alles perfect verlopen aanrader

goed opgezette website duidelijk/overzichtelijk dus geen gezoek

Reactie European-fasteners.com:

Beste Karel, hartelijk dank voor uw positieve reactie. Medio januari 2017 hopen wij met onze nieuwe webshop het navigeren en bestellen nog makkelijker te maken. Daarnaast breiden we ons assortiment... Beste Karel, hartelijk dank voor uw positieve reactie. Medio januari 2017 hopen wij met onze nieuwe webshop het navigeren en bestellen nog makkelijker te maken. Daarnaast breiden we ons assortiment nog verder uit naar ca. 35.000 producten.

Prima, snel en netjes geleverd

Prima, uitgebreide keus

Norbert

RVS bouten en vlonderschroeven

Vlotte levering, groot assortiment. minimale bestelgrootte van 175 Euro is aan de hoge kant. Mogelijkheid kleinere bestelhoeveelheid eventueel vergezeld van bezorgkosten en administratiekosten zou... Vlotte levering, groot assortiment. minimale bestelgrootte van 175 Euro is aan de hoge kant. Mogelijkheid kleinere bestelhoeveelheid eventueel vergezeld van bezorgkosten en administratiekosten zou gewenst zijn.

European-fasterners go faster

Bestelling was met 2 werkdagen gelevert . Het enige wat voor kleine verbruikers een min puntje is, is de minimum order grote.

Prima zaak

snelle levering, groot assortiment

Stokeind

Ik heb diverse rvs produkten besteld levering na ongeveer 1 week .
Alleen heb ik het verkeerde gekregen.
Dit gemeld aan fasteners en er was bij de dhl een pakketje verwisseld.
2...
Ik heb diverse rvs produkten besteld levering na ongeveer 1 week .
Alleen heb ik het verkeerde gekregen.
Dit gemeld aan fasteners en er was bij de dhl een pakketje verwisseld.
2 dagen later heb ik het juiste gehad en ter compensatie krijg ik 10 % extra korting op de volgende bestelling.