Ruim aanbod van juiste kwaliteit rvs voor de jachtbouw.

Goede kwaliteit en levering van de bestelling.

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en we hopen u weer snel in onze shop te mogen begroeten.

Prettige ervaring

Levering volgens afspraak geleverd.

Reactie European-fasteners.com:

Dat horen we graag en we streven er naar om onze service nog verder te verbeteren.

Martijn boon Las-Service

Vlotte correcte levering

Website is overzichtelijk en werkt prettig

Reactie European-fasteners.com:

Dit is fijn om te horen, we zijn momenteel bezig om onze shop nog gebruiksvriendelijker te maken.
Medio maart is dit hopelijk gerealiseerd, en horen wij graag wederom uw positieve reactie.

Piet .Harlaar Harlaar bedrijfsvloeren Swifterbant

Ze hebben alles op gebied van RVS bouten moeren,A2 , A4 in treksterkte van 60 , 70 , 80 nm , snelle levering , nadeel is de minimale verpakkingseenheid , en het minimale te besteden order bedrag... Ze hebben alles op gebied van RVS bouten moeren,A2 , A4 in treksterkte van 60 , 70 , 80 nm , snelle levering , nadeel is de minimale verpakkingseenheid , en het minimale te besteden order bedrag van € 175,- per order, nu heb ik verschillende bouten en moeren die ik over heb , maar buiten dat zeer tevreden

Zie boven

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
Hartelijk dank voor uw positieve reactie.
We horen inderdaad vaker dat men liever een kleinere verpakkingseenheid heeft met een lager minimum orderbedrag, echter dit is gezien onze prijsstelling helaas ( nog )niet mogelijk.
Dit zou inhouden dat wij extra vrachtkosten zouden moeten berekenen en daarnaast onze prijzen zouden moeten verhogen.
Momenteel zijn wij de aller goedkoopste handelaar voor RVS bevestigingsmaterialen met daarnaast het meest uitgebreide assortiment en dat willen wij ook proberen zo te houden.

Helemaal top snelle levering prijs is goed, alleen jammer dat de verpakkingen zo slap zijn. Als het tegen zit ligt alles door elkaar in de verzameldoos. De minimum order grootte is ook een beetje... Helemaal top snelle levering prijs is goed, alleen jammer dat de verpakkingen zo slap zijn. Als het tegen zit ligt alles door elkaar in de verzameldoos. De minimum order grootte is ook een beetje jammer, prettiger zou zijn boven zoveel franco en daaronder verzendkosten.

Goede levering zonder gezeur.

Reactie European-fasteners.com:

Dank u wel voor uw beoordeling . Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat een verpakking openscheurt door een slappere verpakking. Veel fabrikanten gebruiken tegenwoordig een iets slappere... Dank u wel voor uw beoordeling . Het kan inderdaad wel eens voorkomen dat een verpakking openscheurt door een slappere verpakking. Veel fabrikanten gebruiken tegenwoordig een iets slappere kartonverpakking uit kostenoverweging. Wij proberen echter zoveel mogelijk om onze fabrikanten dit te laten aanpassen. Vanaf eind januari zijn wij van plan om het orderbedrag te verlagen en inderdaad een toeslag voor vracht te berekenen vanaf een bepaald bedrag.

Top!

Uitgebreid assortiment en keurige prijs

Reactie European-fasteners.com:

Dank u wel, dit horen wij graag !

Maarten

Duidelijke website, goede producten en zeer sterk geprijsd.
Begrijpelijk maar soms jammer dat kleine orders niet mogelijk zijn.

Zeer sterkte prijs-kwaliteitverhouding. Duidelijke website en snelle, goed verzorgde levering.

Reactie European-fasteners.com:

Beste Maarten, hartelijk dank voor je goede beoordeling. Op dit moment is het in verband met logistiek nog niet mogelijk om kleinere orders te bestellen, echter hier wordt wel druk aan gewerkt.... Beste Maarten, hartelijk dank voor je goede beoordeling. Op dit moment is het in verband met logistiek nog niet mogelijk om kleinere orders te bestellen, echter hier wordt wel druk aan gewerkt. Vanaf medio januari 2017 verwachten we ook kleinere orders af te kunnen handelen, waarbij er echter wel een klein bedrag voor vracht in rekening gebracht dient te worden.

Ruben

Ik zal beginnen met de positieve punten: zeer ruim assortiment, zeer lage prijzen en een redelijk snelle levering.

De kwaliteit van de schroeven die ik gekregen heb stelt echter zeer...

De kwaliteit van de schroeven die ik gekregen heb stelt echter zeer teleur. Je krijgt natuurlijk waarvoor je betaalt, maar toch. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Een keer de kop doen doordraaien en die is volledig om zeep, de brokken metaal vliegen er zo van. En dat is wanneer je het geluk hebt dat de kop er uberhaupt aan blijft hangen, want die breekt er zo af. Geen aanrader, spijtig genoeg.

De verpakking van de producten was ook niet zo goed. Een doos met 500 rondellen was volledig uitgezaaid, maar goed - daar valt mee te leven. De kwaliteit van de schroeven daarentegen ...

Reactie European-fasteners.com:

Sind 1994 leveren wij zeer veel van dit soort schroeven van dezelfde fabrikant aan o.a. de meest toonaangevende terras- en schuttingbouwers en wij hebben hier nog nooit klachten over gehad. Wij... Sind 1994 leveren wij zeer veel van dit soort schroeven van dezelfde fabrikant aan o.a. de meest toonaangevende terras- en schuttingbouwers en wij hebben hier nog nooit klachten over gehad. Wij hebben getracht met klant in contact te komen om te kijken of we meer informatie konden krijgen over wijze van toepassing, aantal "slechte "schroeven en eventueel fotos en monsters. Helaas hebben wij hier geen reactie op gekregen en is het voor ons ook niet mogelijk een oplossing te bieden. Wij nemen alle eventuele klachten zeer serieus en dit bericht verbaasd ons ten zeerste , temeer ook daar wij géén enkele melding vooraf hebben gekregen dat kwaliteit niet goed zou zijn.99,99% van onze klanten is zeer tevreden over onze kwaliteit en prijs , dit blijkt ook uit het aantal terugkerende klanten.

prijs en assortiment

Reactie European-fasteners.com:

Bedankt voor uw positieve beoordeling, wij zien u graag terug in onze shop !

Goede prijs voor goede producten.

Ruim aanbod, sterke prijs.

Reactie European-fasteners.com:

Bedankt voor uw positieve beoordeling en graag tot de volgende keer.