Ook per telefoon goed geholpen

gedegen levering, lage prijs.

Willem Kelders

Buitengewoon slecht. Wij hebben anderhalve week geleden besteld en betaald. Totaal geen feedback of status over de bestelling ontvangen. Uiteindelijk na diverse malen mailen zonder antwoord te... Buitengewoon slecht. Wij hebben anderhalve week geleden besteld en betaald. Totaal geen feedback of status over de bestelling ontvangen. Uiteindelijk na diverse malen mailen zonder antwoord te mogen ontvangen, uiteindelijk een berichtje gekregen dat de zending op maandag in Duitsland verstuurd is, niet naar ons, maar naar de vestiging in Eindhoven, waar deze "vermoedelijk" op vrijdag zou aankomen. Uiteindelijk krijgen wij nu de vraag om het "bedrijf" te beoordelen, terwijl we de zending nog niet eens ontvangen hebben.
Hoe arrogant kun je zijn.
Ik zal dit maar even openbaar gaan maken

Het meest sterke punt van dit bedrijf is dat er geen sterke punten zijn.

Reactie European-fasteners.com:

Tjaa...., zoals ook uit al onze beoordelingen blijkt is onze service erg goed en prijsverschil met onze medeaanbieders erg groot, wat ook blijkt uit de vele herhaalbestellingen van onze... Tjaa...., zoals ook uit al onze beoordelingen blijkt is onze service erg goed en prijsverschil met onze medeaanbieders erg groot, wat ook blijkt uit de vele herhaalbestellingen van onze klanten.
In al uw correspondentie met ons heeft u een negatieve toon, ondanks dat wij alles in het werk stellen om u als nieuwe klant tevreden te stellen,
Uw zending was enige dagen vertraagd zoals ook aan u aangegeven echter ook deze reactie geeft duidelijk aan op welke wijze u communiceert.
U als verhuurbedrijf zou naar onze mening moeten weten dat een dergelijke manier van communiceren niet erg professioneel is.
Het spijt ons dat u onze service als zo ervaren heeft.

Alleari bv

Uitstekende leverancier

Duidelijke website, goede prijzen

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw reactie, het is ook zeer prettig om zaken met u te doen.
Duidelijke en prettige manier om mee te communiceren.

rvs-schuur.nl

Jammer dat je voor €175 moet bestellen.
Mijns inziens is bedrijfstechnisch €75,- ook goed voor het klanten bestand uit te breiden.

goede prijs kwaliteit verhouding

Reactie European-fasteners.com:

Wij danken u voor uw reactie echter vinden het jammer dat ondanks dat u ook in ons telefonisch onderhoud aangaf zeer tevreden te zijn over onze perfecte kwaliteit,lage prijzen en uitgebreide... Wij danken u voor uw reactie echter vinden het jammer dat ondanks dat u ook in ons telefonisch onderhoud aangaf zeer tevreden te zijn over onze perfecte kwaliteit,lage prijzen en uitgebreide assortiment, toch maar 3 sterren ipv de beoogde 5 sterren heeft gegeven.

the Drommels

Inkopen gedaan voor bedrijf

De order kon makkelijk aangepast worden nadat er al besteld was. Product kwam op tijd binnen.

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk bedankt voor uw reactie, en prettig om te horen dat alles naar tevredenheid is verlopen.

Hoogenboom las- & Procestechniek

Zeer goed!!

Duidelijk en overzichtelijke web site

Reactie European-fasteners.com:

Bedankt voor uw positieve reactie en wij hopen u weer snel in onze shop te mogen begroeten.

Goede ervaring levering op tijd en kwaliteit naar behoren.

Flexibel

Goede ervaring met de bestelling. Helaas is er weinig kennis van de materiaalkundige eigenschappen van de verhandelde RVS-materialen.

Lage prijs.

Setje bouten besteld voor de azobe damwanden. Perfecte kwaliteit en redelijk snelle levering, enkele dagen. Jammer dat je minimaal 175 excl btw moet bestellen. Kom 1 doosje te kort en die bestel je... Setje bouten besteld voor de azobe damwanden. Perfecte kwaliteit en redelijk snelle levering, enkele dagen. Jammer dat je minimaal 175 excl btw moet bestellen. Kom 1 doosje te kort en die bestel je nu niet zomaar bij. Liever wat vracht/lever kosten. Voor de rest zeer tevreden over de geleverde spullen!

Goede kwaliteit, ruime keus, perfecte prijs

Peter

Makkelijk te bestellen. En het is netjes geleverd.

Door een goed overzicht van de produkten is het makkelijk bestellen.

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback. wij streven naar optimale klanttevredenheid en hopen u in de toekomst weer graag terug te zien. met vriendelijke groet, European Fasteners