Intelligent Energy Solutions

Top, snelle communicatie

communicatie, verzending

Reactie European-fasteners.com:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wij danken u namens ons team voor uw aankoop en hopen u ook in de toekomst van dienst te zijn.

Tidemanboats

Uitstekend

Prijs

Amecha BV

Fijn bedrijf, doen al best wat jaren zaken en de ervaring is er alleen maar beter op geworden.

Snel, betrouwbaar en een goede prijs-kwaliteit verhouding

JBJ. Asbroek

Goede service en een goed asortiment.

Snelle levering tegen een redelijke prijs en goede kwaliteits artikelen ,!

Reactie European-fasteners.com:

hartelijk dank voor uw reactie. wij danken u namens ons hele team nogmaals voor uw aankoop bij ons en hopen u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn. met vriendelijke groet, European Fasteners

Perke Bussem klusbedrijf

Perke Bussem

enorm assortiment, enkel rvs , goedkoper dan de concurrentie en een goede kwaliteit.

Ahb

Positieve ervaring.
Praktisch, flexibel en service gericht met een heldere en duidelijke website.
Vlotte bestelmogelijkheden en levering.

Hoog service gehalte met korte responstijden.
Alerte en klantvriendelijke reactie op een wijziging, welke ik had aangebracht in mijn bestelling.

Beste heer Bak,
Beste heer Bak,
hartelijk dank voor uw Feedback. wij vinden het fijn te vernemen dat u onze dienstverlening zo positief heeft mogen ervaren. Wij danken u voor het vertrouwen in ons en wensen u veel succes met uw projecten.
met vriendelijke groet,
European Fasteners

Henny

Goed contact en mogelijkheden

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Nergens goedkoper

De beoordeling van 5-9-2017 wil ik graag herzien.
De betaling is netjes opgelost door éénmalig te leveren op rekening.
De communicatie is prima verlopen via chat met een medewerker. De beoordeling van 5-9-2017 wil ik graag herzien.
De betaling is netjes opgelost door éénmalig te leveren op rekening.
De communicatie is prima verlopen via chat met een medewerker.
De bestelling is vervolgens correct afgeleverd.

Bert Klompenmaker Mechanical and Automotive Engineering

Ook bij deze herhaalaankoop ben ik wederom blij verrast met de lage prijzen en uitstekende kwaliteit. De minimale ordegrootte is eigenlijk het enige nadeel dat ik bij deze leverancier kan bedenken... Ook bij deze herhaalaankoop ben ik wederom blij verrast met de lage prijzen en uitstekende kwaliteit. De minimale ordegrootte is eigenlijk het enige nadeel dat ik bij deze leverancier kan bedenken en misschien zou ik geneigd zijn tot aankopen "tussendoor" als er een kleine orde kostenpost zou worden berekend bij bestellingen beneden 175 Euro ex BTW. (b.v. 10 tot 15 Euro extra kosten bij bestellingen tussen 75 en 175 Euro).

Eenvoudige maar zeer effectieve website met goede technische documentatie of verwijzingen daarnaar.