Europa Parket

Europa Parket Ook benieuwd naar feedback over de webshop Europa Parket? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company34
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Europa Parket met 9.4/10. Gebaseerd op 34 ervaringen.
Informatie in de showroom
Kennis en vakmanschap

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekend, zowel in voortraject als tijdens de uitvoering.

Joost vd Hengel

In het algemeen erg positief. kwaliteit van het product en de dienstverlening bij aankoop tot aan aanbreng is erg goed. europa parket zijn vakmensen en betrouwbaar. in bijzonder wil ik marco bedanken voor zijn netheid, vakmanschap, toewijding en ijzersterke service. hij heeft ook diverse slordigheden van de voorgaande parketeur (2e en 3e verdieping) opgelost. ten aanzien van informatie op de website zie ik wel een verbetermogelijkheid. het is lastig (ons niet gelukt) om de vloerdelen die in de showroom staan ook op de website te zoeken.

Es
Es
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en snelle service, iedereen denkt goed mee en is erg kundig. prachtige vloer en trap.

Europa Parket 1 beoordeling

De parketeur en zijn assistent hebben ontzettend hun best gedaan op onze vloer. goed geschuurd en white wash achtige look gegeven.

A. Zeeman
A. Zeeman
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze vloer is netjes gelegd en afgewerkt, er is keurig gewerkt en daarna gezogen en de mannen waren beleefd.

Maartje Bos
Maartje Bos
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super leuk vriendelijk en aardig personeel...

Fred van den Berg
Fred van den Berg
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en uitvoering van werkzaamheden.

Europa Parket 1 beoordeling

In mei onze houten vloer mogen ontvangen van europa parket en wat zijn we er blij mee..
van het moment in de showroom, alwaar er grotere stalen van de uit te kiezen vloer aanwezig zijn dan in menig andere vloerenwinkel, tot het leggen en het oplossen van een kleine oneffenheid, hebben wij het samenwerken met europa parket als zeer prettig ervaren!.

Score voor Europa Parket:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professionele afhandeling van het hele proces van de bestelling van een laminaatvloer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles naar tevredenheid, alleen jammer van de lange in plan tijd. uiteindelijke is alles volgens planning verlopen.

Bedrijfsinformatie

Europa Parket bestaat al meer dan 45 jaar. Een geweldige prestatie die wij enkel en alleen te danken hebben aan onze tevreden klanten. Het is een feit dat de meeste mensen die bij ons binnenlopen, zijn doorgestuurd door bestaande klanten. Iets waar wij natuurlijk bijzonder trots op zijn.
Adres
Harselaarseweg 49-51