Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Niek en Chanine

Super tevreden! Van aankoop tot aan laminaat leggen, er wordt echt met je meegedacht! Service is ook uitstekend! Kortom, erg bedankt voor alles! Jullie zijn een top bedrijf!

A van der Galien

Fouten maken ok, nazorg moet beter

Henkie Aarts

Vandaag is onze eiken visgraat en laminaat vloer opgeleverd. Erg goede service. Melvin heeft ons goed geholpen om een paar extra dorpels te maken. Creatieve en vakkundige man. Dank Europa parket... Vandaag is onze eiken visgraat en laminaat vloer opgeleverd. Erg goede service. Melvin heeft ons goed geholpen om een paar extra dorpels te maken. Creatieve en vakkundige man. Dank Europa parket voor het leveren van vakmanschap.

Fam. Kapteijn

Wij zijn heel blij met onze PVC vloer in ons nieuwe huis, welke perfect gelegd is door Ronald. Dit is echt een vakman! Ook zijn wij heel vakkundig geholpen in de showroom.

Fam Valk

Voor de tweede keer in een paar jaar tijd een pvc vloer besteld en laten leggen. En net zoals de vorige keer dik tevreden.

Fam Sloot

Wij zijn enorm blij en tevreden met onze nieuwe pvc vloer.Super geholpen in de zaak ,niet opdringerig zeer vrijblijvend .En het leggen ook zeer vriendelijke jongens en super goed gelegd .Top... Wij zijn enorm blij en tevreden met onze nieuwe pvc vloer.Super geholpen in de zaak ,niet opdringerig zeer vrijblijvend .En het leggen ook zeer vriendelijke jongens en super goed gelegd .Top bedrijf .

Lemmen

Vrijdag is bij ons een PVC-vloer gelegd door Willem.
Je hebt het zeer vakkundig gedaan en het resultaat mag er zijn.
Je bent een vakman pur sang en ook nog eens een gezellige vent. Vrijdag is bij ons een PVC-vloer gelegd door Willem.
Je hebt het zeer vakkundig gedaan en het resultaat mag er zijn.
Je bent een vakman pur sang en ook nog eens een gezellige vent.
Willem bedankt!

D. Groenhart

Klantvriendelijk, deskundig, betrouwbaar

Reactie Europa Parket:

Fijn dat we weer naar tevredenheid werk bij u mochten uitvoeren.
Europa Parket wenst u veel woonpleziier op de parketvloer toe.

Carolien van Vliet

Top kwaliteit
Er was een probleem en dat is perfect opgelost.
De vloer is zelfs nog mooier dan ik had uitgezocht.
Het is een prachtige vloer.

Jan Rijnders

Wij zochten een robuuste houten vloer, passend bij de nieuwe moderne keuken en vonden deze bij Europa Parket. Het is de Flamingo Raftwood Amazone geworden. Na een prettig en deskundig adviesgesprek... Wij zochten een robuuste houten vloer, passend bij de nieuwe moderne keuken en vonden deze bij Europa Parket. Het is de Flamingo Raftwood Amazone geworden. Na een prettig en deskundig adviesgesprek is de vloer uiteindelijk netjes op de afgesproken datum geleverd en zeer vakkundig gelegd. Complimenten aan de parketteer. Naast vakwerk werkt deze parketteer erg netjes en schoon. Kortom Europa Parket is een echte aanrader!