Europa Parket

Europa Parket Ook benieuwd naar feedback over de webshop Europa Parket? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company32
97 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Europa Parket met 9.3/10. Gebaseerd op 32 ervaringen.
Informatie in de showroom
Kennis en vakmanschap

Es
Es
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede en snelle service, iedereen denkt goed mee en is erg kundig. prachtige vloer en trap.

Europa Parket 1 beoordeling

De parketeur en zijn assistent hebben ontzettend hun best gedaan op onze vloer. goed geschuurd en white wash achtige look gegeven.

A. Zeeman
A. Zeeman
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze vloer is netjes gelegd en afgewerkt, er is keurig gewerkt en daarna gezogen en de mannen waren beleefd.

Maartje Bos
Maartje Bos
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super leuk vriendelijk en aardig personeel...

Fred van den Berg
Fred van den Berg
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service en uitvoering van werkzaamheden.

Europa Parket 1 beoordeling

In mei onze houten vloer mogen ontvangen van europa parket en wat zijn we er blij mee..
van het moment in de showroom, alwaar er grotere stalen van de uit te kiezen vloer aanwezig zijn dan in menig andere vloerenwinkel, tot het leggen en het oplossen van een kleine oneffenheid, hebben wij het samenwerken met europa parket als zeer prettig ervaren!.

Score voor Europa Parket:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Professionele afhandeling van het hele proces van de bestelling van een laminaatvloer.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles naar tevredenheid, alleen jammer van de lange in plan tijd. uiteindelijke is alles volgens planning verlopen.

Prima!.

Koen Werdler

Ik ben een terugkerende klant bij europaparket. ze hebben me nog nooit teleurgesteld. goede service, ze houden zich aan de afspraken en leveren netjes voor een goede prijs/kwaliteit. europaparket zou ik aan iedereen aanbevelen.

Bedrijfsinformatie

Europa Parket bestaat al meer dan 45 jaar. Een geweldige prestatie die wij enkel en alleen te danken hebben aan onze tevreden klanten. Het is een feit dat de meeste mensen die bij ons binnenlopen, zijn doorgestuurd door bestaande klanten. Iets waar wij natuurlijk bijzonder trots op zijn.
Adres
Harselaarseweg 49-51