Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Uitstekend, zowel in de zaak als thuis alle tijd genomen en ons goed voorgelicht. De werkzaamheden zijn na aller tevredenheid uitgevoerd.
Complimenten!,,,

Over de vloer zelf zijn we erg te spreken! In het proces ernaar toe zaten helaas wel wat hobbels, waar we met Europa Parket ook contact over hebben gehad en wat op zich adequaat werd opgelost, maar... Over de vloer zelf zijn we erg te spreken! In het proces ernaar toe zaten helaas wel wat hobbels, waar we met Europa Parket ook contact over hebben gehad en wat op zich adequaat werd opgelost, maar waardoor de aankoop niet 'soepel' verliep.
Tijdens een bezoek aan de showroom (op een zaterdag) moesten we ruim een uur wachten voordat er een medewerker beschikbaar was. Ook bij de afspraak voor het inmeten van de vloer was de medewerker helaas vertraagd. Over het vlak opleveren van de vloer, alvorens te leggen, was bij ons als klant ook de nodige onduidelijkheid. En dan was er nog een keer een slordigheid met een factuur waar een post teveel van 500 euro in was opgenomen.

Nogmaals, deze punten zijn correct hersteld door Europa Parket, maar een en ander zorgt wel voor extra werk (ook) voor de klant.

Reactie Europa Parket:

Een prachtige vloer gemaakt bij fam. Hengelaar. Na de review gelezen te hebben is er contact geweest met klant om te onderzoeken waar we ons in de toekomst in kunnen verbeteren. We gaan dit... Een prachtige vloer gemaakt bij fam. Hengelaar. Na de review gelezen te hebben is er contact geweest met klant om te onderzoeken waar we ons in de toekomst in kunnen verbeteren. We gaan dit oppakken om dit zoveel mogelijk te voorkomen.

R. Meester

De vorige parketvloer (2 jaar geleden) was door Europa Parket tot onze volle tevredenheid gelegd. Nu wij door omstandigheden weer gingen verhuizen was onze keuze bij voorbaat gemaakt. Wij willen... De vorige parketvloer (2 jaar geleden) was door Europa Parket tot onze volle tevredenheid gelegd. Nu wij door omstandigheden weer gingen verhuizen was onze keuze bij voorbaat gemaakt. Wij willen dezelfde vloer in onze nieuwe woning. Het was nu volgens ons wel lastiger omdat er een plavuizen vloer verwijderd moest worden, waarbij de vloerverwarming gespaard moest worden. Het bleek geen enkel probleem, de nieuwe vloer ligt er mooi in. Alle werkzaamheden uitgevoerd volgens de planning. We zijn er heel blij mee.

Miranda

Perfecte service! Het was nodig om op zeer korte termijn een PVC vloer te laten leggen. Gelukkig wilde Europa Parket hier goed aan mee werken. Er werd snel ingemeten en de legger kon snel aan de... Perfecte service! Het was nodig om op zeer korte termijn een PVC vloer te laten leggen. Gelukkig wilde Europa Parket hier goed aan mee werken. Er werd snel ingemeten en de legger kon snel aan de slag. De legger is een net en prettig persoon met oog voor detail.
Erg fijne communicatie. Alles wordt duidelijk schriftelijk bevestigd.

Reageren snel op vragen en service en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. Deskundigheid en vakmanschap van parketteur is hoog.

Fam Kriekaard

Nadat de afspraak met het egalisatiebedrijf,iets was uitgelopen en wij daar erg teleurgesteld over waren,is er prima werk geleverd,egaliseren is zeer kundig gedaan.
De dinsdag dat onze pvc...
De dinsdag dat onze pvc vloer gelegd was zijn we zeer tevreden met het resultaat,Willem is een vakman en werkt erg vlot en netjes,en is ook nog is een zeer aangename man hulde voor Europa parket.
Wij bevelen deze firma zeer bij u aan.

Prima! Keurig op tijd, vriendelijke medewerker, mooi resultaat, goede uitleg over werkzaamheden en toekomstige behandeling

Marleen

Prima ervaring. Flexibel in het plannen van het leggen en open en eerlijk. Er bleek een fout in de geleverde parketvloer te zitten en dit werd direct gemeld en de vloer werd omgeruild. Snel en... Prima ervaring. Flexibel in het plannen van het leggen en open en eerlijk. Er bleek een fout in de geleverde parketvloer te zitten en dit werd direct gemeld en de vloer werd omgeruild. Snel en professioneel gelegd inclusief plinten. Superblij met resultaat.

Mw Schramel

Snelle offerte en agendering werkzaamheden. Mailing: in mailing staat vooraf betalen. Dit vind ik niet juist. Je betaalt toch pas als de werkzaamheden bezig zijn . Stel dat er niemand op komt... Snelle offerte en agendering werkzaamheden. Mailing: in mailing staat vooraf betalen. Dit vind ik niet juist. Je betaalt toch pas als de werkzaamheden bezig zijn . Stel dat er niemand op komt dagen. Prijs achteraf verschilde iets van offerte, geen reden gegeven dus door mij ook niet bijbetaald. Ik vond het bijzonder dat er iemand kwam voorrijden zonder duidelijk logo Europaparket. Heb dit ook nagevraagd bij werknemer. Wel tevreden over werkzaamheden, behalve dat er toch een beschadiging verf is op pas geschilderde plint.