Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Es

Goede en snelle service, iedereen denkt goed mee en is erg kundig. prachtige vloer en trap

De parketeur en zijn assistent hebben ontzettend hun best gedaan op onze vloer. Goed geschuurd en white wash achtige look gegeven

A. Zeeman

Onze vloer is netjes gelegd en afgewerkt, er is keurig gewerkt en daarna gezogen en de mannen waren beleefd.

Maartje Bos

Super leuk vriendelijk en aardig personeel...

Fred van den Berg

Prima service en uitvoering van werkzaamheden

In mei onze houten vloer mogen ontvangen van Europa Parket en wat zijn we er blij mee.

Van het moment in de showroom, alwaar er grotere stalen van de uit te kiezen vloer aanwezig zijn dan in menig andere vloerenwinkel, tot het leggen en het oplossen van een kleine oneffenheid, hebben wij het samenwerken met Europa Parket als zeer prettig ervaren!

Professionele afhandeling van het hele proces van de bestelling van een laminaatvloer

Alles naar tevredenheid, alleen jammer van de lange in plan tijd. Uiteindelijke is alles volgens planning verlopen

Koen Werdler

Ik ben een terugkerende klant bij Europaparket. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Goede service, ze houden zich aan de afspraken en leveren netjes voor een goede prijs/kwaliteit. Europaparket... Ik ben een terugkerende klant bij Europaparket. Ze hebben me nog nooit teleurgesteld. Goede service, ze houden zich aan de afspraken en leveren netjes voor een goede prijs/kwaliteit. Europaparket zou ik aan iedereen aanbevelen.