Kennis en vakmanschap
Informatie in de showroom

Lemmen

Vrijdag is bij ons een PVC-vloer gelegd door Willem.
Je hebt het zeer vakkundig gedaan en het resultaat mag er zijn.
Je bent een vakman pur sang en ook nog eens een gezellige vent. Vrijdag is bij ons een PVC-vloer gelegd door Willem.
Je hebt het zeer vakkundig gedaan en het resultaat mag er zijn.
Je bent een vakman pur sang en ook nog eens een gezellige vent.
Willem bedankt!

D. Groenhart

Klantvriendelijk, deskundig, betrouwbaar

Reactie Europa Parket:

Fijn dat we weer naar tevredenheid werk bij u mochten uitvoeren.
Europa Parket wenst u veel woonpleziier op de parketvloer toe.

Carolien van Vliet

Top kwaliteit
Er was een probleem en dat is perfect opgelost.
De vloer is zelfs nog mooier dan ik had uitgezocht.
Het is een prachtige vloer.

Jan Rijnders

Wij zochten een robuuste houten vloer, passend bij de nieuwe moderne keuken en vonden deze bij Europa Parket. Het is de Flamingo Raftwood Amazone geworden. Na een prettig en deskundig adviesgesprek... Wij zochten een robuuste houten vloer, passend bij de nieuwe moderne keuken en vonden deze bij Europa Parket. Het is de Flamingo Raftwood Amazone geworden. Na een prettig en deskundig adviesgesprek is de vloer uiteindelijk netjes op de afgesproken datum geleverd en zeer vakkundig gelegd. Complimenten aan de parketteer. Naast vakwerk werkt deze parketteer erg netjes en schoon. Kortom Europa Parket is een echte aanrader!

Koster

Allereerst zeer deskundig geholpen met adviezen over de verschillende mogelijkheden voor parketvloer.
Besteld, daarna vakkundig ingemeten en de problemen die bestonden goed bekeken.
Daarna...
Besteld, daarna vakkundig ingemeten en de problemen die bestonden goed bekeken.
Daarna de twee leggers. Jong, een van de twee al ervaren, de ander super hard meewerkend. Beiden meedenkend en zeer oplossingsgericht gingen ze aan het werk. De omstandigheden toen ze moesten beginnen waren lastig maar ze lieten zich niet uit het veld slaan en hebben écht topwerk geleverd.
Het heeft onze verwachtingen overtroffen. Groot compliment aan deze beide mannen.
Familie Koster Veenendaal

Geert en Sigrid te Maarssen

Na onze 3e en laatste uitbouw wilden we wel eens een lichtere vloer dan de donker geoliede kambalavloer. ( ons parket is al in 1994 gelegd door Europa parket) Risico was wel een witte doorslag na t... Na onze 3e en laatste uitbouw wilden we wel eens een lichtere vloer dan de donker geoliede kambalavloer. ( ons parket is al in 1994 gelegd door Europa parket) Risico was wel een witte doorslag na t lakken, werd ons op t hart gedrukt ( aangezien het hier om een tropische houtsoort gaat ) Nu de vloer behandeld is, kunnen we niet anders zeggen dat we een en al lof zijn. De donkere ouderwetse vloer is omgetoverd tot een licht moderne. Goed advies van Sander, Paul heeft een knap staaltje kunstwerk verricht. Kortom vaklui volgens ons met jarenlange ervaring!

MLK

We zijn prima geholpen en hebben een vloer gekocht en laten leggen. In de showroom hebben ze wel te veel soorten kleuren waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet en wat mij betreft mag dat... We zijn prima geholpen en hebben een vloer gekocht en laten leggen. In de showroom hebben ze wel te veel soorten kleuren waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet en wat mij betreft mag dat echt minder zijn zodat je eerder kan kiezen. De voorinspectie is belangrijk en wij konden net op tijd oneffenheden goed krijgen. De parketlegger was erg goed en professioneel waardoor het eindresultaat erg mooi is.

Schrijvers

Je ziet in de showroom prachtige vloeren op de borden, maar dit is slechts een impressie van de beste beste planken die ze hebben. De daadwerkelijke vloer die je geleverd krijgt, is totaal anders.... Je ziet in de showroom prachtige vloeren op de borden, maar dit is slechts een impressie van de beste beste planken die ze hebben. De daadwerkelijke vloer die je geleverd krijgt, is totaal anders. Veel meer knoesten en veel gevlamder. Europa Parket heeft hun best gedaan om na onze klacht 'er nog iets van te maken', maar de communicatie liep stroef en niet fijn. Overall een ontevreden gevoel.

familie Beltzer

Wat zijn wij ontzettend blij met onze nieuwe laminaat vloer. In de winkel zijn wij heel vriendelijk geholpen. Inmeten werd door een hele vriendelijke man gedaan en ook het leggen van de vloer. De... Wat zijn wij ontzettend blij met onze nieuwe laminaat vloer. In de winkel zijn wij heel vriendelijk geholpen. Inmeten werd door een hele vriendelijke man gedaan en ook het leggen van de vloer. De chauffeur kwam veel te laat ivm files maar heeft het dubbel en dwars goed gemaakt. Iedereen die wij in het proces gesproken hebben heeft goed geluisterd naar onze wensen en met ons meegedacht. Mocht ik ooit weer een vloer nodig hebben ga ik zeker naar Europa parket.

Rita Tetteroo

We zijn heel tevreden over onze vloer, het is prachtig! Degene die de de vloer erin gelegd heeft was heel vriendelijk en heeft goed werk geleverd. Wat ons tegenviel was dat het extra hoekprofiel... We zijn heel tevreden over onze vloer, het is prachtig! Degene die de de vloer erin gelegd heeft was heel vriendelijk en heeft goed werk geleverd. Wat ons tegenviel was dat het extra hoekprofiel waar we over opgebeld hadden er niet bij zat, dat kan gebeuren dat is niet erg als het daarna dan alsnog nageleverd was. Nu werd ons aangeraden om het dan maar even bij bol.com te bestellen. Dit viel ons tegen.