Anders verwarmen

Super goed geholpen door Eurocollect A+++

Nesko Engineering

Transparante en effectieve dienstverlening!

Reactie EuroCollect.eu:

Bedankt voor uw 10/10 review.
We zijn er om ondernemers te helpen.

Niva Support CommV

Ik heb een heel goede ervaring met EuroCollect. Zij hebben mij snel gecontacteerd en de openstaande factuur werd snel betaald.
Eric heeft mij ook allerlei tips gegeven.

Bedankt Nicky,
leuk te horen dat we snel en efficiënt waren.
En ja, we geven steeds tips aan ondernemers om het samen beter te doen.

Riory

Zeer sterk bedrijf voor het innen van openstaande facturen, wij werken regelmatig samen en trekken die lijn graag door.

Reactie EuroCollect.eu:

Dank u voor uw 10/10 review.
Ook van onze kant kan ik de aangename samenwerking bevestigen.
We willen steeds meer betekenen voor onze klanten...

Een snelle en vlotte afwerking van ons dossier.

Dank u Kim,
de samenwerking is super en bedankt voor de 5 sterren review

VP Promotiekleding

Correct en goede uitleg

merci voor de 5 sterren.

Ben Martens - BeloWeb

Ik ben zeer tevreden met de diensten van EuroCollect. Ze hebben mijn algemene voorwaarden voor BeloWeb opgesteld en ik heb het resultaat snel ontvangen. De extra informatie die ze hebben verstrekt... Ik ben zeer tevreden met de diensten van EuroCollect. Ze hebben mijn algemene voorwaarden voor BeloWeb opgesteld en ik heb het resultaat snel ontvangen. De extra informatie die ze hebben verstrekt was zeer nuttig, en ze hebben altijd snel en accuraat gereageerd zelfs op mijn vragen buiten het kader van de algemene voorwaarden. Kortom, een professionele en behulpzame service waar ik op kan vertrouwen.

Bedankt Ben,
10/10 review is super leuk maar ook de commentaar is fantastisch.
Verder nog veel succes met je zaak

HOVUM

De zaakvoerder denkt mee om de zaken op een positieve manier op te lossen .

Dag Kim, Dag Esther,
Dag Kim, Dag Esther,
soms zijn zaken zeer moeilijk en moeten we via omwegen ons doel bereiken. Ook dan blijven we samen met de opdrachtgever vechten naar resultaat. Soms komt het resultaat ons tegemoet maar ook zijn er momenten dat we het moeten zoeken waar niemand het verwacht te vinden.
Toch bedankt voor de leuke review.

Ons bedrijf is reeds enkele malen bijgestaan door Eurocollect.De communicatie verliep zeer goed.

Reactie EuroCollect.eu:

Super bedankt voor de positieve review. We proberen steeds het beste voor onze klanten.
Mvg

Dakwerken VD&K

Zeer goed.

Reactie EuroCollect.eu:

Bedankt voor de positieve feedback. Het is altijd leuk goede beoordelingen te ontvangen.
mvg