yves motors

Slecht

DH personal training

Ik ben altijd tevreden geweest met het feit 'no cure - no pay', onlangs toch 150 euro moeten betalen voor een no cure... Heel jammer...

Goedemorgen Dylan,
jammer te moeten lezen dat je teleurgesteld bent.
Goedemorgen Dylan,
jammer te moeten lezen dat je teleurgesteld bent.
We weten beiden wat de oorzaak is dat we in dit dossier geen succes hadden en toch externe kosten hebben moeten maken.
Soms vergeten we te snel wat wel leuk en goed was tijdens samenwerkingen.
Ik ken het cijfer wat voor jou niet invorderbaar was en dat jullie toch uiteindelijk ontvangen hebt.
We leren iedere dag nog van elkaar.
Mag ik je toch ook even bedanken voor het vertrouwen dat we kregen van jullie.

JD Containers vof

Uitstekend en snel.

Reactie EuroCollect.eu:

Bedankt voor het vertrouwen.
We gaan steeds voor deze 10 maar soms lukt het niet en zijn we ook tevreden met een 4 of een 5. Dan weten we minstens waar we onze nieuwe doelen moeten stellen.

ThuisAsbest BV

Super, zeer toegankelijk

Reactie EuroCollect.eu:

Bedankt Carlo, we zijn er steeds om ondernemers te helpen groeien.

Molse Bouwmachines BV

Zeer aangename en correcte samenwerking.

Reactie EuroCollect.eu:

Dikke merci voor de steeds blijvende samenwerking.

Bastiaens

Super tevreden en een dikke aanrader voor iedereen die te maken krijgt met slechte betalers.

Bedankt Glenn,
ook schilderwerken Bastiaens is een aanraden.
Merci voor de samenwerkingen die we steeds hebben.

Eleanor Roosevelt

Als 'target' van een klant van Eurocollect ben ik met dit bedrijf in aanraking gekomen. Eric gebruikte korte communicatie via mail en telefoon en gaf mij hierbij ronduit foutieve en onwettige... Als 'target' van een klant van Eurocollect ben ik met dit bedrijf in aanraking gekomen. Eric gebruikte korte communicatie via mail en telefoon en gaf mij hierbij ronduit foutieve en onwettige redenen om me te dwingen te betalen. Om mezelf uit deze onterechte en stresserende situatie te werken heb me laten bijstaan door een advocaat die hem gewezen heeft op verschillende inbreuken.

Met zijn No Cure No Pay policy maakt de man het wel zeer gemakkelijk voor schuldeisers om problemen via een minnelijke invordering op te lossen. Of dit nu gegrond is of niet maakt weinig uit...

Reactie EuroCollect.eu:

Geachte, uw naam is zeker niet Eleanor Roosevelt want deze is ons volledig onbekend.
Ik kan je echte naam hier wel noteren maar het heeft geen zin om op deze manier met elkaar onze doelen uit te wisselen.
Wat wel een vaststaand feit is.
Ik kom pas in beeld tussen klant en leveranciers vanaf het moment dat de klant zich niet aan aan de afspraken wenst te houden.
Nooit heb ik de klant als opdrachtgever. Wat ook voor de lezer bekend is.
Dat de klant ongelukkig is als ik in beeld komt is ook normaal.
Dat de klant dan ongenoegen wenst de uiten via diverse kanalen begrijpt ook iedere lezer.

Anders verwarmen

Super goed geholpen door Eurocollect A+++

Dag Tim,
bedankt voor de positieve review.
Anderzijds kan ik ook enkel maar positieve zaken schrijven van Anders Verwarmen en hun medewerkers.
Je bent een echt meedenker.
Succes met...
Dag Tim,
bedankt voor de positieve review.
Je bent een echt meedenker.
Succes met je zaak.

Nesko Engineering

Transparante en effectieve dienstverlening!

Reactie EuroCollect.eu:

Bedankt voor uw 10/10 review.
We zijn er om ondernemers te helpen.

Niva Support CommV

Ik heb een heel goede ervaring met EuroCollect. Zij hebben mij snel gecontacteerd en de openstaande factuur werd snel betaald.
Eric heeft mij ook allerlei tips gegeven.

Bedankt Nicky,
leuk te horen dat we snel en efficiënt waren.
En ja, we geven steeds tips aan ondernemers om het samen beter te doen.