9.8/10

Raimond Looye

Via het www bij Eugene van Baal terecht gekomen, heeft een mooie collectie meistersinger. omdat zo'n luxe product niet via het internet besteld, ben ik deze gaan ophalen op afspraak in de Nijmegen.... Via het www bij Eugene van Baal terecht gekomen, heeft een mooie collectie meistersinger. omdat zo'n luxe product niet via het internet besteld, ben ik deze gaan ophalen op afspraak in de Nijmegen. Via mail verkeer was de klok al gereserveerd ( vertrouwen!!), en bij aankomst persoonlijk hartelijk ontvangen. Ondanks de drukte in de winkel, werd er ruim tijd genomen. Nadat bleek dat het horloge wat ik voor ogen had iets wat aan de kleine kant was ( lang leve het internet), is er meer dan meegedacht om tot een aankoop te komen die voor beide kanten plezierig is. De service met een glimlach, het proactief meedenken en alle meegegeven aanvullende informatie zorgen voor de juiste klant beleving. iets wat in mijn ogen veel te vaak wordt vergeven in de Retail. Dikke complimenten dus, en helaas voor mij.....bij de volgende aankoop moet ik wel naar Nijmegen afreizen...

klant vriendelijkheid, meedenken, pro-acief, juiste klantbeleving

meistersinger bandjes configurator embedden in eigen website, 360graden foto's van producten ( hier bestaan DIY oplossingen voor).

R. Peeters

Na mijn Tag Heuer Carrera, Omega Seamaster en Oris Sixty-Five, heb ik een paar weken terug een Omega Speedmaster aangeschaft. En zoals altijd was alles weer top geregeld, super geholpen en bijgepraat.

Klantvriendelijkheid, kennis, flexibel.

Marco Paone Fotografie

Zeer klantengericht en efficient

RM

Wij hebben inmiddels al een aantal mooie horloges aangeschaft bij Eugene van Baal. Mede door de uitgbreide collectie en de goede service maakt het dat wij graag vanuit Apeldoorn naar Nijmegen... Wij hebben inmiddels al een aantal mooie horloges aangeschaft bij Eugene van Baal. Mede door de uitgbreide collectie en de goede service maakt het dat wij graag vanuit Apeldoorn naar Nijmegen rijden. Hele fijne winkel, goed advies en uitstekende service! Zoals het hoort!

Uitgebreide collectie, goed advies en uitstekende service

H. Manders

Zeer prettige ontvangst. Eerlijke en deskundige uitleg.

Een zeer vriendelijke ontvangst. De heer van Baal heeft ons uiterst correct geïnformeerd en te woord gestaan. Uiteindelijk kom je snel tot een koopovereenkomst. Je verlaat met een goed gevoel de... Een zeer vriendelijke ontvangst. De heer van Baal heeft ons uiterst correct geïnformeerd en te woord gestaan. Uiteindelijk kom je snel tot een koopovereenkomst. Je verlaat met een goed gevoel de winkel.

De webshop mag wat uitgebreider. Er mogen wat mij betreft meer horloges getoond worden. Er is te weinig keuze van een merk.

Service Was Top

Info over het product was top. Men neemt de tijd om tekst en uitleg te geven.

Jaap Fleur

Ik heb kort geleden een Omega Speedmaster Skywalker via de website gekocht. Dankzij een uitstekende service werd dit prachtige horloge snel, en heel goed verpakt, bij mij bezorgd!

Een uitstekende mailwisseling, steeds met prima uitleg van de heer Van Baäl.

Nee, ik vond alles heel goed gaan.

Erik Flore

Vandaag mijn vijfde horloge bij "Eugene/Peter van Baal" gekocht. Als je vijf keer de rit Nieuwegein -Nijmegen vice versa maakt, dan moet deze Nijmeegse juwelier toch boven de middelmaat uitstijgen.... Vandaag mijn vijfde horloge bij "Eugene/Peter van Baal" gekocht. Als je vijf keer de rit Nieuwegein -Nijmegen vice versa maakt, dan moet deze Nijmeegse juwelier toch boven de middelmaat uitstijgen. Dat doet hij ook. Peter beheerst de kunst om zijn zakelijkheid als ondernemer op perfecte wijze samen te laten gaan met de klant die enerzijds vakkundig geadviseerd wil worden in relatie tot een goede prijsstelling. Ook als op inruilen aankomt zal juwelier Van Baal je niet teleurstellen. Kortom chapeau.

Zie boven

Juwelier heeft veel klanten vanbuiten Nijmegen. Een uitrijkaart voor de dichtstbijzijnde parkeergarage of (deel) vergoeding van het OV, bij besteding van een bepaald bedrag, kan de service op een... Juwelier heeft veel klanten vanbuiten Nijmegen. Een uitrijkaart voor de dichtstbijzijnde parkeergarage of (deel) vergoeding van het OV, bij besteding van een bepaald bedrag, kan de service op een nog hoger plan brengen.

Hendriksen

Vandaag een Meistersinger No3 aangeschaft. Ik werd zeer deskundig geholpen door Eugenie. Het gesprek heb ik als zeer prettig ervaren, voorlopig heb ik geen horloge nodig, maar de volgende wordt hier... Vandaag een Meistersinger No3 aangeschaft. Ik werd zeer deskundig geholpen door Eugenie. Het gesprek heb ik als zeer prettig ervaren, voorlopig heb ik geen horloge nodig, maar de volgende wordt hier zeker aangeschaft.
een aanrader dus!

Persoonlijke benadering, veel product kennis. Een fantastisch horloge voor een eerlijke prijs!

Nee, prima zo!

Kom er graag en vooral geduld met de klanten goede uitleg van producten helemaal top.

Zeer vriendelijk personeel.