9.8/10

Jeroen

Zeer correct en snel geholpen, men heeft een Breitling canvas band voor mij besteld. Binnen 4 werkdagen aangetekend in huis. Keurig!

Oh ja, de band is ook prachtig.

Zeer snelle communicatie en levering.
Attente medewerkers.

Geen.

Bauke Vlas

Ik heb een Tissot automaat aangeschaft en ben keurig geholpen.
Prettig kontakt gehad met de verkoper, en erg tevreden over het prijs aanbod.
Erg snel geleverd en keurig verpakt en...
Ik heb een Tissot automaat aangeschaft en ben keurig geholpen.
Prettig kontakt gehad met de verkoper, en erg tevreden over het prijs aanbod.
Erg snel geleverd en keurig verpakt en verzekerd verzonden.

Prettig telefonisch kontakt.

Mike K

Prima juwelier: leuke merken en aantrekkelijke aanbiedingen!

Juwelier met webshop en daarnaast ook een fysieke winkel. Voor mij de ideale combinatie, omdat je dan vooraf ook horloges in het echt kunt zien en passen. Van Baal biedt bovendien een zeer... Juwelier met webshop en daarnaast ook een fysieke winkel. Voor mij de ideale combinatie, omdat je dan vooraf ook horloges in het echt kunt zien en passen. Van Baal biedt bovendien een zeer klantgerichte service en doet net dat kleine beetje extra, waardoor je er graag vaker komt en je je als klant “gezien” voelt.

Marc C

De aankoop gebeurde via internet en in een reeks emails. Alles verliep vlekkeloos en zoals gehoopt. Uitstekende begeleiding van deze winkel.

Betrouwbaarheid van deze winkel.

Helemaal niet.

Erik Flore

In december 2017 een heel mooie Omega Seamaster bij Eugene / Peter van Baal gekocht. Het horloge dat voor het eerst in Basel 2017 te zien was, was op de Nederlandse markt nog nauwelijks verkrijgbaar... In december 2017 een heel mooie Omega Seamaster bij Eugene / Peter van Baal gekocht. Het horloge dat voor het eerst in Basel 2017 te zien was, was op de Nederlandse markt nog nauwelijks verkrijgbaar maar wel bij Van Baal. In verband met gezinsuitbreiding werden ( mijn dochter en ik) niet door Peter maar door vader Ted op buitengewoon plezierige en professionele wijze geholpen. De vooraf overeengekomen prijs was uitstekend. Je hoeft niet te onderhandelen. Je krijgt meteen een goed voorstel. Mijn dochter had een ring van haar overleden moeder meegenomen. Deze is voor haar op maat gemaakt en na twee weken naar ons huisadres opgestuurd. Ook hier was weer sprake van goed vakwerk. Kortom hulde. Ik kom graag in Nijmegen.

Professioneel. Goede prijsstelling en oprechte belangstelling en tijd voor de klant.

De website wordt beter bijgehouden ten opzichte van enkele jaren geleden maar het zou nog aan actualiteit kunnen winnen

j hendriks

Ik heb hier mijn eerste breitling aangeschaft,en ben zeer te spreken over de service en de communicatie van deze juwelier. Ook de aangeboden koffie was heel lekker. Ik ben met een fijn gevoel naar... Ik heb hier mijn eerste breitling aangeschaft,en ben zeer te spreken over de service en de communicatie van deze juwelier. Ook de aangeboden koffie was heel lekker. Ik ben met een fijn gevoel naar huis gegaan.

Een aantal dagen geleden een Breitling Colt Chronograaf bij juwelier van Baal gekocht. Ik heb diverse malen eerder horloges gekocht bij Peter maar, deze keer bij Auke Jan. Telkens sta ik versteld... Een aantal dagen geleden een Breitling Colt Chronograaf bij juwelier van Baal gekocht. Ik heb diverse malen eerder horloges gekocht bij Peter maar, deze keer bij Auke Jan. Telkens sta ik versteld van de vakkennis en vriendelijke/familiare benadering. Ook nu weer ben ik een bijzonder tevreden klant. Bedankt mannen! Mvg Fvrs.

Vriendelijk, vakkundig, geduldig en een prachtige winkel.

Kok

Net een Tag Heuer Aquaracer aangeschaft bij deze juwelier. Vlot email contact, grote collectie en prettig geholpen.
Tot de volgende!

snelle reactie op mails

M. Kuipers

In december een Super avenger 2 gekocht. Dit horloge heeft nog nooit goed gelopen. Nu is hij voor de tweede keer naar Breitling gebracht en daar moet hij al geserviced worden wat natuurlijk vreemd... In december een Super avenger 2 gekocht. Dit horloge heeft nog nooit goed gelopen. Nu is hij voor de tweede keer naar Breitling gebracht en daar moet hij al geserviced worden wat natuurlijk vreemd is. Hierop heb ik aangegeven dat ik of mijn geld terug wil of een ander horloge. Hier was dhr. van Baal het niet mee eens en doet er niks aan.
Conclusie waardeloze zaak en ik koop daar nooit meer iets.

meer klantvriendelijk acteren

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Geachte heer Kuipers,

U heeft op 29-12-2016 een Breitling horloge in de winkel gekocht.
Geachte heer Kuipers,

U heeft op 29-12-2016 een Breitling horloge in de winkel gekocht.
U heeft uw horloge aan Breitling service centre in Nederland aangeboden, aldaar heeft men uw horloge onderzocht en aangeven dat er op een van de kastpoten een duidelijke afdruk zichtbaar is. De horlogemaker van Breitling geeft aan dat dit de reden is van het niet goed functioneren van uw horloge. Het te snel lopen en het doorschieten van de secondewijzer is het gevolg van val/stootschade. Dit is bij aanname ook met u besproken.

Zoals reeds telefonisch met u is besproken op 23-1-18 willen wij er alles aan doen om uw horloge in een goed functionerende staat te krijgen. Normaal gesproken valt dergelijke schade niet onder de garantie. Maar gezien de leeftijd van het horloge zal dit zonder kosten worden uitgevoerd. Wij vinden het vervelend dat u al zo snel pech heeft met uw horloge en hopen dat u er weer snel plezier van gaat hebben.

Eugène van Baal BV juwelier & horloger anno 1887

Chronomat Blacksteel 44

Hi Peter!

Inmiddels al járen klant en een best aantal klokkies bij je gekocht. Het virus is ook overgeslagen naar mijn vrouw,
vandaar dat zij vanochtend vroeg uit de veren was...
Hi Peter!

vandaar dat zij vanochtend vroeg uit de veren was om af te reizen naar Nijmegen. Daar lag haar Colt 41 automatic klaar.

Zij kwam thuis, zó trots als een pauw!

Klasse Peter.

Bedankt.