9.8/10

Frank Handana

Het was mij eerste en zeker niet laatste ervaring met Eugene van Baal. Hele vriendelijke en deskundige mensen die met je meedenken en echt de tijd voor je nemen.

klantgericht, reageren snel en komen afspraken na.

ik mis de optie om accessoires voor het horloge aan te schaffen of kan ze niet vinden en ik zou ook graag een uitgebreidere productinformatie willen zien. Die is nu vrij beperkt. Meer foto's en bij... ik mis de optie om accessoires voor het horloge aan te schaffen of kan ze niet vinden en ik zou ook graag een uitgebreidere productinformatie willen zien. Die is nu vrij beperkt. Meer foto's en bij voorkeur ook een fimpje. Desnoods een link naar de website van Tag Heuer.

Pieter

Mooi horloge uitgezocht, goed prijsvoorstel ontvangen, snel besteld.
Op donderdagavond betaald, vrijdag verzonden, zaterdag ontvangen.
Alles is gegaan zoals het hoort, prima service.

Scherpe prijs, zeker voor een officiële dealer, snelle reactie op vragen en snel verzonden.

Marcel

Snelle en keurige verzending. Attente kaart erbij en goede informatie over de verzendstatus.

Overzichtelijke website

Super!

E.P. Weterings

Na prettige mailwisseling naar Nijmegen gereden voor de aanschaf van een nieuw horloge. Zeer fijn geholpen. Heerlijke koffie ook.
We gingen zeer tevreden weer naar huis en komen zeker en vast...
We gingen zeer tevreden weer naar huis en komen zeker en vast weer terug.

Persoonlijk contact

Geen of het moet zijn de wens dat jullie ook Tudor gaan leveren.😉

Tom

Super service!

Eerlijke prijs, service, deskundig

gijsbertvanderplaat

Zeer goed geholpen fijne mensen denken goed mee en ik ging als een blij mens naar huis

zeer zeker

ik heb geen verbeterpunten ik ben zo fijn geholpen dat ik nooit meer naar schaap ga

Zéér tevreden klanten

Gisteren hebben mijn verloofde en ik een afspraak gemaakt om een verlovingsring uit te zoeken. De gewenste ring was helaas niet op voorraad. Na het passen van een aantal ringen die wel op voorraad... Gisteren hebben mijn verloofde en ik een afspraak gemaakt om een verlovingsring uit te zoeken. De gewenste ring was helaas niet op voorraad. Na het passen van een aantal ringen die wel op voorraad waren wilde mijn verloofde toch de ring die er niet was. Mijn verloofde had graag de ring voor de viering van haar verjaardag aan haar vriendinnen wilde tonen. De heren van Van Baal hebben er voor gezorgd dat de ring binnen 24 uur aan huis is geleverd. Zojuist is de ring afgeleverd en hij is echt prachtig! Ik kan niet wachten om hem aan haar te tonen! We zijn superblij dat wij de ring in het gewenste tijdschema hebben kunnen ontvangen. Tevens heb ik ook een knap horloge voor mezelf gekocht. Wij hebben zijn uitstekend geholpen en hebben echt het gevoel gehad dat de heren van Van Baal extra hun best hebben gedaan voor ons als klant. Chapeau Juwelier Eugene van Baal!!

De medewerkers zijn ook liefhebbers. Ze hebben duidelijk plezier in hun werk en ze denken mee.

W pruis sr

Prachtige winkel, fijn personeel , veel verstand van zaken, kom er zeker terug ,
Bellen terug als dat beloofd is,
Service is meer dan goed .

Service ,verstand van zaken .

Paul

Wat een ouderwetse super service. Zelfs voor mijn niet te dure bestelling werd ik super geholpen. Ondanks de verkeerde maten die ik had zelf had opgegeven. In 1 woord TOP!!

Snel geholpen en snelle reactie over de mail.

Nee!!

Michael Hopster

Nogmaals bedankt, voor de fijne omgang, informele sfeer en goede service. Was de reis dubbel en dwars waard. Volgende keer neem ik me kids en vrouw mee, richting het prachtige Nijmegen. Voor een... Nogmaals bedankt, voor de fijne omgang, informele sfeer en goede service. Was de reis dubbel en dwars waard. Volgende keer neem ik me kids en vrouw mee, richting het prachtige Nijmegen. Voor een dagje winkelen.

De fijne omgang, informele sfeer, goede service, ontvangen korting en prachtige Hamilton rugtas.

Geen! Prachtige zaak.