Geert-Jan

Alweer een gave Omega opgehaald. Dit maal samen met een vriend van me!
Alweer een gave Omega opgehaald. Dit maal samen met een vriend van me!
Zijn eerste Omega Wat een super juwelier. Het was best druk maar toch nemen ze alle tijd en geven ze de persoonlijke aandacht die de aankoop ook speciaal maakt.
Dikke pluim en tot een volgende keer

Persoonlijke aandacht! Kundig personeel!

Weer Omega Dealer?

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Hoi Geert-Jan, was leuk jullie in de winkel te ontvangen! Dank je voor de mooie aankopen & veel plezier van het horloge!

Patryk Perlejewski

After the first meeting, I knew I would be their customer for a long time. Very professional service, very pleasant and willing to help. Friendly atmosphere while shopping, which is very important... After the first meeting, I knew I would be their customer for a long time. Very professional service, very pleasant and willing to help. Friendly atmosphere while shopping, which is very important to me. I highly recommend

Friendly atmosphere combined with professionalism

You should get another store closer to where I live.

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Hi Patryk, thanks! We will See what hapens in the future ;) For now we are hapy to be in Nijmegen.

Veenstra

Professioneel en gepassioneerd

Vanmiddag na opnieuw een zeer prettig bezoek aan deze fraaie juwelier een prachtige Omega gekocht bij Robin. Zelden tref je iemand die zo gepassioneerd en deskundig bezig is met zijn vak, ook nog... Vanmiddag na opnieuw een zeer prettig bezoek aan deze fraaie juwelier een prachtige Omega gekocht bij Robin. Zelden tref je iemand die zo gepassioneerd en deskundig bezig is met zijn vak, ook nog eens op een zeer ontspannen en respectvolle manier, kortom; een erg fijne aankoop! Ik kom hier zeker nog eens terug voor een volgende.

Geen enkele

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Wat leuk dat u zo tevreden bent! U bent altijd weer van harte welkom.

CH. Stigter

Een aantal maanden geleden heb ik mijn eerste ervaring bij Eugene van Baal mogen meemaken. Een ervaring waarvan ik dacht dat hij niet meer zou bestaan. Klantvriendelijkheid, uitleg en geduld staan... Een aantal maanden geleden heb ik mijn eerste ervaring bij Eugene van Baal mogen meemaken. Een ervaring waarvan ik dacht dat hij niet meer zou bestaan. Klantvriendelijkheid, uitleg en geduld staan bij dit bedrijf in hoog vaandel. Kort gezegd….TOP !!!!!
Een grote wens van mijn broer was ook om eens bij jullie langs te gaan, dus vandaag met mijn broer een dagje Nijmegen gedaan met uiteraard een bezoekje bij Eugene, waar we wederom weer een super klantvriendelijke ontvangst kregen van Robin. Bedankt Robin voor deze leuke dag, ook namens mijn broer.

Klantvriendelijk

Geen verbeterpunten, tip…..ga zo door.

Alex

Gisteren mijn horloge ingeruild bij Robin en een mooie Hamilton militairy look terug gekocht. Bijzonder professionele winkel en zeer vriendelijk geholpen. Dat is bijna schaars tegenwoordig. Ookal... Gisteren mijn horloge ingeruild bij Robin en een mooie Hamilton militairy look terug gekocht. Bijzonder professionele winkel en zeer vriendelijk geholpen. Dat is bijna schaars tegenwoordig. Ookal had ik geen deal kunnen maken dan was ik zeker nog eens terug gegaan. Groet Alex.

Vriendelijk | helder | uitstekende kennis van zaken | goede sfeer.

Nvt

Peter

Gisteren uit nieuwsgierigheid naar een Grand Seiko gekeken. Vervolgens uitgebreid gesproken met Robin, die meerdere modellen in verschillende uitvoeringen liet zien. Mooi voor de beeldvorming,... Gisteren uit nieuwsgierigheid naar een Grand Seiko gekeken. Vervolgens uitgebreid gesproken met Robin, die meerdere modellen in verschillende uitvoeringen liet zien. Mooi voor de beeldvorming, afweging en als extra beleving. Erg plezierig contact. Daarna een lunchpauze genomen om vervolgens terug te gaan en - voor mij onverwacht - tot koop over te gaan. Heel positieve ervaring en erg fijn dat het team van Eugen van Baal meedenkt met de klant. Veel dank! Ik draag mijn nieuwe aanwinst met groot genoegen!

Toegankelijk, ontspannen, gastvrij, kundig, gericht op meedenken met de klant en zonder enige druk op koop. Beleving en sfeer staan voorop.

Elene

Mijn vader was op zoek naar een mooi horloge. Robin heeft ons enorm goed geholpen; geduldig, persoonlijk, vriendelijk en vooral lekker down to earth. We voelden ons erg op ons gemak en goed... Mijn vader was op zoek naar een mooi horloge. Robin heeft ons enorm goed geholpen; geduldig, persoonlijk, vriendelijk en vooral lekker down to earth. We voelden ons erg op ons gemak en goed verzorgd. Uiteindelijk heeft mijn vader zijn droom Breitling uitgekozen. Dank je wel Robin! Je hebt deze speciale aankoop extra speciaal gemaakt :-)

Attent, vriendelijk, veel aandacht en heel ontspannen sfeer

M. Wouda

Wederom een geslaagde aankoop!

Vriendelijk, goede adviezen en prima prijs/kwaliteit

Nvt

N.Spa

Gisteren geweest voor een rubber band voor mijn breitling horloge,werd direct even geplaatst zodat ik kon kijken of ik het wat vond.Hierna nog diverse horloges geprobeerd onder het genot van een... Gisteren geweest voor een rubber band voor mijn breitling horloge,werd direct even geplaatst zodat ik kon kijken of ik het wat vond.Hierna nog diverse horloges geprobeerd onder het genot van een heerlijke cappucino.
Ze nemen alle tijd voor je,wat een top juwelier👌👌
Ik weet zeker dat mijn volgende horloge hier ook weer vandaan komt

Nemem alle tijd voor klanten

Hans

Fantastisch

Inhoudelijke kennis van de uurwerken, super gastvrij en geven eerlijke inruilprijzen.

Geen.