Abraham

Vriendelijke verkoper

Klantgericht, kundig en vriendelijk personeel. Eerst via de mail een offerte aangevraagd voor een Tag Heuer horloge. Na de prijsonderhandeling het horloge opgehaald in de winkel. Ondanks de... Klantgericht, kundig en vriendelijk personeel. Eerst via de mail een offerte aangevraagd voor een Tag Heuer horloge. Na de prijsonderhandeling het horloge opgehaald in de winkel. Ondanks de maatregelen toch uitstekende service geleverd. En lekkere koffie.

Samir

Professioneel en customer-orientated.

Klantvriendelijkheid en persoonlijke aandacht. Robin toont oprechte interesse in je, niet om meer te kunnen verkopen maar omdat hij net als wij, mooie stukken waardeert en zijn passie deelt.

Alles naar wens. Kan niet iets bedenken wat beter moet.

M.J.R.

Uitstekend

Snelheid

Ron

Voor de 2e keer hier een horloge gekocht, wederom fantastisch geholpen door Robin

Vlotte levering

henk karskens

Perfect

Snelle service

Laten weten dat pakketje afgestuurd is.

Reactie Eugenevanbaal.nl:

Hartelijk dank voor uw review. Wij zullen de berichtgeving rondom de verzending verbeteren.

Robin

Via de chat functionaliteit op de website, zijn we snel tot overeenstemming gekomen

Snelle response tijd. Duidelijke afspraken

Wouter

Klasse mensen, ideeen en gastvrijheid

Snelheid, goed onderhandelen en gezellige sfeer. Top juweeltjes met uitgebreide collectie ! Breitling veel op voorraad !

Niks nada

Eus uit ‘s-Hertogenbosch

Duidelijk en goed verzorgde levering

Duidelijke webshop en de levering zeer goed verzorgd

Visser

Goede service en feedback..top.. horloge besteld en goed ontvangen ..

Goeie feedback..snel contact opgenomen met mij ivm wat vragen

Horloge op website aangeven of hij voorradig is of aangeven hoelang het duurt voor hij besteld is..

Wouter Swank

Zeer positief, nadat ik een horloge heb besteld is deze zeer snel thuis persoonlijk afgeleverd. Bij het afleveren ben ik keurig geholpen en heb ik een uitgebreide uitleg gehad en is deze voor mij... Zeer positief, nadat ik een horloge heb besteld is deze zeer snel thuis persoonlijk afgeleverd. Bij het afleveren ben ik keurig geholpen en heb ik een uitgebreide uitleg gehad en is deze voor mij om maat gemaakt.

Klantgericht, betrouwbaar, snelle reactie